آیا به دنبال لیزری مناسب برای پوست خود می گردید؟

آیا می دانید سالانه افراد زیادی به دلیل انتخاب اشتباه دستگاه لیزر مو، به پوست خود آسیب های فراوانی می رسانند؟

آیا شما هم دوست دارید پوستی صاف و عاری از هرگونه مو زائد داشته باشید، اما نمی دانید چه دستگاه لیزری برای پوست شما مناسب است؟

در این مقاله قصد داریم یکی از جدیدترین و ایمن ترین دستگاه های لیزر مو زائد را به شما معرفی کنیم. از شما می خواهیم ما را تا انتهای این محتوا همراهی کنید.

لیزر مو زائد

در گذشته علاوه بر اینکه دستگاه های لیزر عوارض زیادی داشتند، به دلیل محدود بودن تعداد آنها، دارای هزینه زیادی نیز بودند؛ بنابراین این روش حذف مو طرفداران زیادی نداشت؛ اما در دو دهه اخیر به دلیل گسترش تکنولوژی و افزایش تعداد دستگاه لیزر افراد زیادی با روش های سنتی حذف مو زائد مانند اپیلاسیون و تراشیدن مو با تیغ، خداحافظی کرده اند و به روش مدرن لیزر درمانی روی آورده اند. اما دغدغه بسیاری از افراد امروزی این است که نمی دانند چه دستگاه لیزری برای پوست آنها مناسب است و از اینکه در انتخاب دستگاه لیزر دچار اشتباه شوند می ترسند، بنابراین همچنان از روش های سنتی برای حذف موهای زائد خود، استفاده می کنند. در ابتدا قصد داریم شما را با کاربرد لیزر آشنا کنیم.

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر درمانی

تعداد جلسات لیزر درمانی به عوامل مختلفی چون سطح توقع بیمار، نوع دستگاه لیزر، شرایط فیزیکی بیمار، هورمون های بد، ناحیه تحت درمان و جنسیت بیمار وابسته است. اما به طور کلی برای حذف موهای زائد 6 تا 8 جلسه لیزر درمانی نیاز است. افرادی که پوست سفید و موهای ضخیم و تیره دارند در تعداد جلسات کمتری به جوابدهی میرسند و افرادی که موهای نازک و پوست تیره دارند به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند. پس قبل از شروع لیزر درمانی با متخصص در این زمینه مشورت کنید و تعداد جلساتی که برای حذف موهای زائدتان لازم است را سوال کنید تا متخصص با درنظر گرفتن تمام موارد ذکر شده تعداد جلسات مورد نیاز را برای شما پیشنهاد دهند. نکته قابل توجه اینکه برای جوابدهی سریعتر بین جلسات لیزر درمانی وقفه نیندازید و هر 30 روز یکبار موهای زائد را لیزر کنید.

کدام یک از روش های حذف مو زائد به صرفه تر است؟

اگر تا الان فکر می کردید روش های سنتی مانند اپیلاسیون و استفاده از تیغ، به دلیل هزینه پایینی که دارند نسبت به سایر روش ها، به صرفه تر هستند، باید بگوییم سخت در اشتباهید. استفاده از تیغ و اپیلاسیون بعد از گذشت مدتی پوست شما را ملتهب و دچار عفونت می کند و به طور کلی بیماری های پوستی زیادی را به همراه دارد، همچنین روش های سنتی رشد موهای زائد شما را متوقف نمی کنند و شما برای همیشه باید دائما به حذف آنها بپردازید و برای این کار وقت زیادی را هدر بدهید؛ اما با استفاده از روش لیزر درمانی، می توانید برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید. استفاده از تیغ و اپیلاسیون بعد از گذشت مدتی پوست را ملتهب و دچار عفونت می کند

عملکرد لیزر موهای زائد

کاربرد این دستگاه به این صورت است که پرتو نور آن به عمق پوست نفوذ می کند، به فولیکول موها آسیب می رساند و بعد از چند جلسه درمان آنها را به کلی نابود می کند؛ بنابراین شما برای همیشه از شر مو های زائد خود خلاص خواهید شد. همچنین اگر دستگاه لیزر را به درستی انتخاب کنید، شاهد هیچ گونه عوارضی نخواهید بود.

در ادامه محتوا به شما دستگاه لیزری را معرفی می کنیم که نگرانی های شما را به طور کلی از بین میبرد.

معرفی لیزر تیتانیوم یکی از قدرتمندترین دستگاه های لیزر مو

امروزه به دلیل اینکه روش لیزر درمانی موهای زائد، طرفداران زیادی پیدا کرده است، رقابت بزرگی بین شرکت های سازنده دستگاه های لیزر شکل گرفته است؛ برخی از شرکت ها تنها با تبلیغات زیاد، محصول خود را به فروش می رسانند و برخی از شرکت ها با بروز رسانی دستگاه های خود و استفاده از فناوری و تکنولوژی های جدیدتر، قابلیت های دستگاه لیزر را افزایش می دهند و تمام تلاش خود را می کنند، لیزری را به بازار عرضه کنند که دارای قدرت زیاد و بدون عوارض باشد تا همگان بدون هیچ نگرانی بتوانند از آن استفاده کنند.

کمپانی ALMA، امروزه به دلیل کیفیت بالای محصولاتش شهرت و محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده است

یک شرکت تولید کننده دستگاه لیزر مو آلمانی به نام کمپانی ALMA، که امروزه به دلیل کیفیت بالای محصولاتش شهرت و محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده است، موفق به ساخت دستگاه لیزری شده است که برای همه مناسب است. نام این لیزر فوق العاده، تیتانیوم است. دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از جدیدترین دستگاه های لیزر با فناوری فوق پیشرفته موجود در بازار است که به دلیل اینکه برای هر نوع مو و پوستی مناسب است، در سراسر جهان محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است.

تیتانیوم چه قابلیت هایی دارد؟

طراحان و مهندسان دستگاه لیزر تیتانیوم در هنگام طراحی و ساخت دستگاه، تمام تلاش خود را به کار برده اند تا تیتانیوم پوستی صاف و عاری از هرگونه مو به شما هدیه دهد. در ادامه قابلیت‌های فوق العاده لیزر تیتانیوم را برای شما شرح داده ایم.

مناسب تمام تایپ های پوستی

اگر تا الان به دلیل ترس از بروز عوارضی مانند سوختگی و عفونت‌های پوستی و…، لیزر درمانی را برای حذف موهای زائد خود انتخاب نکرده اید، دیگر نگران نباشید، زیرا لیزر تیتانیوم با دارا بودن 3 طول موج 755، 810 و 1064 نانومتر، برای تمامی پوست‌ و موها مناسب است. این دستگاه به راحتی رنگدانه‌های مو را از پوست تشخیص می دهد و موها را ریشه کن می کند.

لیزر بدون درد

اگر پوست شما نسبت به درد حساس است و در هنگام استفاده از دستگاه‌های لیزر دیگر درد زیاد و غیر قابل تحملی را احساس کردید، ما لیزر تیتانیوم را به شما پیشنهاد می دهیم؛ این دستگاه دارای سیستم خنک کننده فوق پیشرفته یاقوت سرد است و شما هنگام استفاده از آن دردی را احساس نخواهید کرد.لیزر پلاتینیوم سرعت بالایی دارد که تا 10 هرتز قابل تنظیم است و برای مناطق بزرگ بدن بسیار مناسب است

جوابدهی سریع

اگر به دنبال لیزری می گردید که تعداد جلسات درمان آن نسبت به بقیه دستگاه‌های لیزر کمتر باشد، تیتانیوم گزینه خوبی برای شما است؛ این دستگاه به دلیل قدرت بالا و بزرگ بودن قطر لکه 12 میلیمتری اپلیکاتور، سرعت بالایی دارد که تا 10 هرتز قابل تنظیم است و برای مناطق بزرگ بدن نیز بسیار مناسب است.

ماندگاری بالا

تیتانیوم به دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارد، طول عمر آن بسیار زیاد است و به تعمیرات زیادی نیاز ندارد؛ بنابراین اگر به دنبال دستگاه لیزر با کیفیتی هستید، ما خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را به شما پیشنهاد می کنیم. 

کاربرد های متعدد

این دستگاه علاوه بر حذف موهای زائد، به حذف لک‌های پوستی، تاتوها و روشن کردن تیرگی‌های بدن می پردازد و پوستی صاف و یکدست را به شما هدیه می دهد.

شرکت طاهر تاج مادر، با فروش دستگاه لیزر تیتانیوم، می تواند شما را در این امر یاری کند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین فروش ما در تماس باشید.

 

کلام آخر

با ورود لیزر تیتانیوم به بازار، تمامی نگرانی‌ها درباره دستگاه‌های لیزر از بین رفت؛ افرادی که به دنبال دستگاه لیزری مناسب برای کلینیک خود هستند که دارای عمری طولانی باشد، افرادی که ترس بروز عوارض لیزر را دارند و افرادی که دوست دارند تعداد جلسات کمتری به کلینیک مراجعه کنند؛ همگی می توانند با خیالی آسوده تیتانیوم را انتخاب کنند.

به دلیل سنسورهای پیشرفته ای که در دستگاه به کار رفته است، ایمنی دستگاه بالا است و همانطور که در بخش قبل گفتیم، برای تمامی پوست و موها مناسب است.

در این مقاله لیزر تیتانیوم را به شما معرفی کردیم و مهمترین قابلیت‌های آن را برای شما شرح دادیم؛ اگر تجربه استفاده یا خرید لیزر تیتانیوم را داشته اید، خوشحال می شویم تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

از اینکه تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید، سپاسگزاریم.

3.5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *