دستگاه لیزر الترافورمر، یک جوان­ساز عالی و کارآمد که زیبایی شما را به شما بازمی­گرداند.

شما با بهره­ گیری از دستگاه لیزر الترافورمر می­توانید پوستی صاف، نرم و اندامی خوش­فرم داشته باشید و از آن لذت ببرید.

در این محتوا می خوانید:

پیشرفت علم و تکنولوژی راه دستیابی به اکسیرهای جوانی

یافتن یک راه ­حل دقیق و مطمئن برای جلوگیری یا به تعویق افتادن پروسه پیری، همواره یکی از مهم­ترین دغدغه ­های بشر در طول تاریخ بوده است. میل به زیبایی و جاودانگی در وجود انسان نشان می­دهد حتی انسان­های اولیه نیز به دنبال اکسیر جوانی باشند و آن را از ساحران و جادوگران بخواهند.

در گذشته مردم با ترکیب گیاهان مختلف با خواص متفاوت که باتجربه آن دست‌یافته بودند، سعی می­کردند تا اکسیرهای جوانی و ضد پیری را تولید کنند که زیبایی ظاهری آن­ها را حفظ کند و پروسه پیری آنان را به تعویق بیاندازد.

امروزه برای یافتن راز جوان ماندن دیگر نیازی به استفاده از جادو و ساحران یا ترکیب گیاهان دارویی با یکدیگر نیست. علم و فناوری به­ عنوان یک جادوگر قدرتمند و یکه­ تاز که راه ­حل­های خود را سخاوتمندانه در اختیار همگان قرار می­دهد، راه­های بسیاری را برای جوان ماندن در اختیار شما قرار می­دهد.

راهکارهای علمی در حوزه ­های مختلف دفع همیشگی و دائمی موهای زائد، پوست جوان­سازی پوست، حذف چین­ وچروک­های صورت، سفت کردن پوست در نواحی که به هر دلیلی پوست دچار افتادگی شده است و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی به افراد کمک می­کند.

استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر، راهکار علم برای بازگرداندن جوانی و شادابی پوست

افرادی که با شل­شدگی، افتادگی، چین­ وچروک پوست خود در نواحی مختلف بدن درگیر هستند، می­توانند با استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر، مشکل خود را حل کنند.

دستگاه لیزر الترافورمر برای جوان‌سازی پوست، لیفت کردن یا بالا کشیدن ابروها، لیفت کردن گردن و صورت، افزایش قوام و کشیدگی پوست و رفع کردن چین‌وچروک‌های ریز به‌خصوص چروک‌های ظریفِ اطراف چشم‌ها طراحی شده است و شما میتوانید با استفاده از آن به­ راحتی و بدون جراحی زیبایی و طراوت را به پوست خود بازگردانید.

چین­ وچروک­هایی که همواره اعتمادبه‌نفس و زیبایی شما را نشانه گرفته­ اند با استفاده از این دستگاه از بین خواهند رفت و شما می­توانید با استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر پوستی نرم، صاف و شفاف داشته باشید و از احساس رضایت و اعتمادبه‌نفسی که پس از آن به ­وجود می­ آید لذت ببرید.

دستگاه لیزر الترافورمردستگاه لیزر الترافورمر چگونه در جوان­سازی پوست به ما کمک می­کند؟

در دستگاه لیزر الترافورمر از تکنولوژی فراصورت استفاده شده است. شاید با لیزر الترافورمر آشنایی نداشته باشید اما حتماً تابه‌حال به سونوگرافی رفته ­اید یا عکس­های سونوگرافی را دیده ­اید که از اندام­های داخلی بدن فیلم­ها و عکس­های واضحی را در اختیار شما قرار می­دهد که به تشخیص و درمان بیماری­های مختلف، کمک می­کند.

فناوری به‌کاررفته در دستگاه لیزر الترافورمر نیز، مانند سیستم­های سونوگرافی است. در این فناوری با استفاده از منابع مختلف امواج صوتی با فرکانس بالاتر از حد شنوایی انسان تولید می­کنند که به آن­ها فراصوت یا التراسوند (Ultrasound) می­گویند.

این امواج به لایه­ های زیرین پوست نفوذ می­کنند و بدون آن­که اثر مخربی داشته باشند، با ایجاد گرما به سفت ­شدن پوست کمک می­کنند که در اصطلاح به آن لیفیتینگ گفته می­شود.

همان­طور که می­دانید علت پیری زودرس پوست و ایجاد چین­ وچروک روی آن کاهش تولید کلاژن در بدن است. این دستکاه همچنین با تحریک فیبروبلاست‌های پوست، روند تولید کلاژن در پوست را تسریع کرده یا به جریان می­اندازند و از این طریق به جوان­سازی پوست کمک می­کنند.

ایجاد گرما در ناحیه زیر پوست سبب می­شود تا خاصیت الاستیسیته یا ارتجاعی پوست که در اثر پیری یا عوامل دیگر از بین رفته است، بازگردد. درواقع می­توان گفت مهم­ترین اثر این دستگاه نیز همین خاصیت است که بتواند خطوطی را که در اثر حرکاتی مانند اخم یا لبخند ایجاد می­شوند را از بین ببرند.

نکته مهم و قابل توجه در مورد امواج فراصوت تولیدی توسط دستگاه لیزر الترافورمر آن است که این امواج قدرت تمرکز بالایی دارند و اپراتور قادر است آن­ها را دقیقا به محل مورد نظر اثابت دهد در شرایطی که هیچ اثر سوئی روی سایر اجزا بدن که در مسیر امواج قرار دارند نداشته باشند.

بدون تحمل درد و استرس ناشی از جراحی، شادابی و زیبایی را به پوست خود باز گردانید

استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر، یک روش آسان و بی­دردسر برای جوان­سازی و ترمیم پوست است. شما با استفاده از این دستگاه لیزر می­توانید بدون تحمل استرس و درد جراحی، پوستی جوان و شاداب داشته باشید و تا مدت­ها از آن لذت ببرید.

شما با انتخاب این دستگاه لیزر به­ عنوان یک روش درمانی ایمن و اثربخش می­توانید، راه حلی مطمئن، بدون تحمل هیچ­گونه درد و استرس و یا خطرات ناشی از بی­هوشی قبل از جراحی را انتخاب کرده ­اید که نتایج بسیار رضایت­بخشی نیز خواهد داشت.

مهم­ترین مزیت استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر

استفاده از این دستگاه بهترین و آسان­ترین روشی است که شما به­ وسیله آن می­توانید چین­ وچروک پوست خود را از بین ببرید. شل­شدگی پوست را در نواحی مانند گونه درمان کنید، خط لبخند اطراف لب­ها را پاک کنید، مشکل باز بودن بیش از حد منافذ پوست را حل کنید و بسیاری دیگری از نتایج دلخواه شما که تنها با چند جلسه استفاده از این دستگاه امکان­پذیر است.

آن­چه این دستگاه را به بهترین روش بهبود و جوان­سازی پوست مبدل کرده است نتایج بسیار رضایت­بخش، بدون عوارض و درمان آسان آن است.

رابط کاربری آسان و وزن سبک، یک معیار مهم برای خریداران دستگاه لیزر الترافورمر

رابطه کاربری طراحی شده برای این دستگاه در همه نسخه­ ها بسیار آسان است و استفاده از تمامی ویژگی­های دستگاه برای اپراتور در دسترس قرار دارد.

هم­چنین این دستگاه لیزر نسبت به سایر دستگاه­های بسیار سبک و قابل حمل است و شما مشکلی برای جابه­ جایی این دستگاه در کلینیک خود نخواهید داشت.

کاربردهای مهم دستگاه لیزر الترافورمر

  • اثربخش­ترین استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر در درمان افتادگی گردن و فک و هم­چنین لیفتینگ خط فک است.
  • بیش­ترین کاربرد این دستگاه در از بین بردن خطوط و چین ­وچروک دور چشم، پیشانی و اطراف لب­ها است.
  • از این لیزر برای سفت کردن پوست بدن در نواحی شکم، باسن، بازوها و ران­های استفاده می­شود. این کاربرد برای افرادی که در اثر زایمان یا افزایش و کاهش وزن دچار شل­ شدگی پوست شده ­اند بسیار مهم و تأثیرگذار است.
  • لیفتینگ ابروها یکی دیگر از کاربردهای مهم این دستگاه به­ شمار می­رود که طرفداران زیادی نیز دارد.
  • با استفاده از این دستگاه می­توان مشکل باز بودن بیش­از حد منافذ پوست را که سبب ایجاد جوش و آکنه می­شود را نیز حل کرد.
  • هم­چنین شما می­توانید جهت درمان، بهبود، جوان­سازی و بازگردانی قابلیت ارتجاعی پوست در ناحیه لب و گونه نیز از این دستگاه استفاده کنید.
  • در مواردی نیز می­توان از این لیزر برای چربی­سوزی، لاغری و رفع غبغب نیز استفاده کرد.

با دستگاه لیزر الترافورمر بیش­ترین اثر درمانی در کم­ترین جلسات را تجربه می­کنید

تجربه کسانی­که از این دستگاه لیزر استفاده کرده­ اند نشان می­دهد که بیش­ترین اثر درمانی لیزر در همان جلسه اول نمایان میشود و جلسات بعدی برای تأثیرگذاری بیش­تر و ماندگاری نتایج هستند.

مدت زمان دوام نتایج استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر

طبق گفته کسانی­که تاکنون از این دستگاه­ استفاده کرده ­اند و هم­چنین گزارشات کلینیک­های متخصص زیبایی ماندگاری نتایج استفاده از این لیزر بین یک سال تا 18 ماه است؛ اما توجه داشته باشید که این مدت زمان ممکن است که بسته به افراد مختلف و سبک زندگی آنان متفاوت باشد.

مدت زمان جلسات درمانی با دستگاه لیزر الترافورمر

زمان مورد نیاز برای هر جلسه درمانی بسته به ناحیه مورد نظر متفاوت است اما نکته قابل توجه آن است که زمان میانگین برای هر جلسه درمانی معمولاً کم­تر از یک ساعت خواهد بود.

دستگاه نیز این توانایی را دارد که بدون هیچ­گونه مشکلی مانند داغ کردن، در طول یک ساعت روشن باشد و بهینه بهره ­وری را داشته باشد.

عوارض جانبی استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر

در حالت کلی برای استفاده از این دستگاه لیزر هیچ­گونه عوارض ماندگار یا مشکل ­سازی گزارش نشده است. از نظر علمی نیز امواج فراصوت نمی­توانند به اعضای بدن آسیبی برسانند. عوارض زیر نیز در برخی افراد گزارش شده است که پس از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت.

  • در برخی موارد تا یک ساعت پس از درمان قرمزی خفیفی روی پوست گزارش شده است.
  • در موارد بسیار کمی تورم خفیف و سوزن سوزن شدن یا حساسیت به لمس در ناحیه تحت درمان مشاهده شده است که نشان‌دهنده رشد کلاژن در ناحیه آن است.
  • در برخی افراد نیز کبودی جزئی دیده شده که میزان آن به حساسیت پوستی افراد دارد.

توجه داشته باشید که تمامی موارد گفته‌شده کوتاه مدت هستند و پس از مدتی از بین خواهد رفت؛ بنابراین شما با خیال راحت می­توانید متناسب با نیازتان از این دستگاه استفاده کنید.

میزان ایمنی دستگاه لیزر الترافورمر

ایمنی این دستگاه لیزر پس از آزمایشات فراوان توسط مرکز FDA کشور کره جنوبی تائید شده است. هم­چنین تجربه استفاده هزاران نفر در دنیا نشان می­دهد که این دستگاه برای هر کدام از کاربردهای گفته شده ایمنی لازم را دارد و شما با آسودگی خاطر می­توانید از آن استفاده کنید.

برخی افراد معتقدند که استفاده از دستگاه­های لیزر برای جوان­سازی یا حذف موهای زائد باعث تحریک و رشد بی­رویه سلول­ها میشود و غده سرطانی ایجاد می­کند. این ادعا از نظر علم پزشکی کاملاً بی­اساس است و پرتوهای مورد استفاده در این دست کاربردها به­ هیچ­وجه چنین اثراتی ندارند.

دستگاه لیزر الترافورمرچه­ کسانی می­توانند از دستگاه لیزر الترافورمر استفاده کنند

تاکنون بیش از یک میلیون درمان موفق با استفاده از این دستگاه روی افراد مختلف سنین مختلف ثبت شده است؛ بنابراین به‌جز گروه خاصی که در ادامه به آن­های اشاره می­کنیم همه افراد می­توانند از این دستگاه لیزر استفاده کنند و از نتایج کم ­نظیر آن بهره ببرند.

چه ­کسانی نباید از دستگاه لیزر الترافورمر استفاده کنند

  • بانوان باردار به دلیل حساسیت بدن در این دوران بهتر است از استفاده از این دستگاه صرفه نظر کنند.
  • به افراد مبتلا به دیابت نیز توصیه می­شود که از این دستگاه استفاده نکنند یا در صورت با مشورت پزشک متخصص خود این کار را انجام دهند.
  • افرادی که در پروسه درمان بیماری­های هورمونی هستند یا قرص­های هورمونی مصرف می­کنند نیز نباید از این دستگاه استفاده کنند.
  • کسانی که از قرص راکوتان برای درمان جوش و آکنه استفاده می­کنند نیز نباید در دوران مصرف قرص از این دستگاه استفاده کنند.

آیا عملکرد دستگاه لیزر الترافورمر با التراتراپی یکسان است؟

 در هر دو روش درمانی از امواج فراصوت برای درمان استفاده می­شود با این تفاوت که در التراتراپی از امواج فراصوت به­ صورت غیرهجومی برای اهداف درمانی استفاده می­شود در صورتی که در دستگاه لیزر الترافورمر، امواج فراصوت به‌صورت متمرکز روی یک ناحیه از پوست مورد استفاده قرار می­گیرد.

سخن پایانی

به استفاده از دستگاه لیزر الترافورمر به‌عنوان یک بسته پیشنهادی کم دردسر، کم‌خطر و بدون درد نگاه کنید که می­تواند بسیاری از نیازهای شما را در چند جلسه رفع کند بدون آن­که شما تحت عمل جراحی قرار بگیرید یا حتی بیهوشی یا بی­حسی موضعی داشته باشید.

استفاده از این دستگاه لیزر به تمام کسانی از افتادگی و شل­ شدگی پوست، چین­ وچروک­های اطراف چشم، لب­ها و پیشانی رنج می­برند و هم­چنین کسانی افتادگی فک و گردن دارند توصیه می­شود. ما به شما این اطمینان را می­دهیم که پس از جلسات اولیه استفاده از دستگاه لیزر به مزایای فراوان این روش نسبت به سایر روش­های درمانی خواهید رسید.

شما اولین نفر باشید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *