در نگاه کلی دلایل بسیاری می­توان یافت تا شما را مجاب کند که از دستگاه لیزر براون استفاده کنید. از جمله این دلایل می­توان به بهره ­گیری از فناوری IPL، سنسور تشخیص رنگ پوست، 10 شدت قابل تنظیم، قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا و دلایل بسیار دیگری اشاره کرد.

در این محتوا می خوانید:

خرید دستگاه لیزر خانگی براون، یک انتخاب به ­صرفه

در ابتدا ممکن است فکر کنید که باید پول زیادی را بابت خرید این دستگاه صرف کنید؛ اما تنها این­گونه به نظر می­رسد. اگر اهل حساب و کتاب باشید و هزینه و زمان مصرفی برای استفاده از خدمات کلینیک­های دفع موهای زائد را در نظر بگیرید، به این نتیجه می­رسید که خرید یک دستگاه لیزر خانگی براون به ­صرفه­ تر خواهد بود.

البته در نظر داشته باشید که با یک دوره استفاده از دستگاه­های لیزر شما در بهترین حالت 6 تا 8 ماه به اصلاح موهای زائد نیاز ندارید. پس از گذشت این دوره، بعضی از فولیکول­ها مو ترمیم شده یا باز تولید می­شوند و رشد موهای زائد مجدد شروع می­شود؛ بنابراین به ­صرفه ­ترین کار، خرید یک دستگاه لیزر خانگی براون با امکانات عالی و کم ­نظیر است.

با دستگاه لیزر براون هر زمان که دوست دارید، در محیط دلخواه خود به اصلاح موهای زائد بپردازید

در کنار صرفه­ جویی در وقت و هزینه این نکته را در نظر داشته باشید که شما با استفاده از یک دستگاه لیزر خانگی می­توانید حریم شخصی خود را حفظ کنید و هم­چنین در شرایطی که از نظر بهداشتی مورد تایید کامل شماست، به اصلاح موهای زائد خود بپردازید.

این قابلیت برای افرادی که روی مسائل بهداشتی حساسیت بالایی دارند، بسیار مهم و قابل توجه است.

هم­چنین با داشتن یک دستگاه لیزر در خانه، دیگر نیاز نیست تا مدت­ها در لیست نوبت کلینیک­ها منتظر بمانید و برنامه خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

دستگاه لیزر خانگی براونکمپانی بروان، یک کمپانی با سابقه در تولید محصولات اصلاح مو

در سال­های گذشته و پیش از آن­که محققان دستگاه­های لیزر دفع موهای زائد را برای استفاده در خانه بهینه­ سازی کنند، بانوان از دستگاه­های موکَن خانگی استفاده می­کردند. برند بروان در تولید این دستگاه­ها نیز پیش­رو و صاحب­ نام بوده و محصولات خوب و باکیفیتی را روانه بازار کرده است. هنوز هم دستگاه­های موکَن براون مورد استفاده بعضی از بانوان قرار می­گیرند و از کیفیت خوبی نیز برخوردارند.

ظهور پیشرفت علم و تکنولوژی، در زندگی روزمره افراد

استفاده از دستگاه­های موکَن که موهای زائد را از ریشه می­کنند، عموماً با درد بسیار و التهاب، به ­خصوص در نواحی که موها ضخامت زیادی دارند، همراه است. هم­چنین 10 تا 14 روز پس از استفاده، موهای زائد مجدداً رشد می­کنند.

ازاین‌رو محققان تلاش کردند تا یک روش آسان، سریع، ماندگار و بدون درد برای دفع موهای زائد، پیدا کنند. حدود 30 سال پس از ساخت اولین دستگاه لیزر، پژوهشگران توانستند تا با ساخت لیزرهایی در طول موج­های مجاز برای بدن انسان، از این فناوری برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنند.

ساخت این لیزرها باعث شد تا افراد از دردسرهای ناشی از اصلاح موهای زائد به روش­های قدیمی خلاص شوند. شاید بتوان گفت یکی از ملموس ­ترین اثرات پیشرفت علم در زندگی روزمره انسان، اختراع دستگاه­های لیزر موهای زائد، به­ خصوص لیزرهای خانگی، است.

بررسی تخصصی دستگاه لیزر خانگی براون

طراحی زیبا و با دوام

با توجه به استفاده مداوم شما از این دستگاه طی دوره درمان، زیبایی، استفاده آسان و سبک بودن آن بسیار مهم است. شرکت براون تمامی موارد فوق را در نظر گرفته است و محصولی باکیفیت بالا را روانه بازار کرده است. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک با کیفیت بوده و مقاومت خوبی در برابر ضربه دارد. هم­چنین وزن این دستگاه نسبت به نمونه ­ها مشابه سبک بوده و هنگام اصلاح شما را خسته نمی­کند.

مجهز به سنسور تشخیص لحظه ­ای رنگ پوست

از دید متخصصان این حوزه این ویژگی مهم­ترین و بهترین ویژگی دستگاه لیزر خانگی براون محسوب می­شود. نحوه عملکرد این سنسور به این نحو است که در هر لحظه رنگ ناحیه­ ای از پوست شما را که دستگاه در مجاورت آن قرار دارد، تشخیص داده و متناسب با آن، شدت دستگاه را تنظیم می­کند.

در واقع دستگاه لیزر به‌صورت هوشمند و مانند یک اپراتور حرفه­ ای عمل می­کند. این ویژگی سبب می­شود تا شما تمام نواحی بدن خود را بدون نگرانی از تنظیم شدت لیزر و یا باقی ماندن موهای زائد اصلاح کنید.

تأثیر این سنسور زمانی مشخص می­شود که در یک ناحیه کوچک از بدن، رنگ پوست تغییر کنید. شما هنگام استفاده از دستگاه لیزر براون خواهید دید که سنسور تشخیص رنگ، این تغییر رنگ را به ­سرعت تشخیص داده و شدت دستگاه را تغییر می­دهد.

بهره ­گیری از فناوری IPL (Intense Pulse Light)

زمانی­که ایده ساخت یک دستگاه لیزر خانگی مطرح شد، سازندگان تلاش کردند تا یک دستگاه لیزر سبک و ایمن را برای استفاده خانگی بسازند. به همین دلیل از فناوری IPL یا اصلاح نوری که انرژی و پرتوهای آن توسط لامپ­های زنون تأمین می­شد، استفاده کردند.

لامپ­ زنون پرتوهای چند طول موجی را ایجاد می­کند که انرژی لازم برای تأثیر روی فولیکول­های مو را دارند. استفاده از این فناوری باعث صرفه ­جویی در زمان مورد نیاز برای اصلاح کامل بدن و هم­چنین در هزینه ساخت لیزرها نیز صرفه ­جویی شد.

فناوری IPL مزایای فراوانی به همراه داشت که از جمله آن­ها می­توان به اصلاح تمام نقاط بدن بدون هیچ­گونه درد و سوزش اشاره کرد. درواقع انرژی تابیده شده از دستگاه برای جذب توسط ملانین­ها و از بین بردن فولیکول­های مو بسیار مناسب است.

نحوه عملکرد این فناوری به این صورت است که پس از تابش پالس­هایی با طول موج­های متفاوت، پوست شما حدود 50 درصد انرژی تابیده شده را جذب می­کند. این انرژی جذب شده توسط ملانین­ها به فولیکول­های مو منتقل شده و سبب از بین رفتن یا آسیب رسیدن به آن­ها می­شود.

از این فناوری علاوه ­بر دفع موهای زائد، برای ترمیم و جوان­سازی پوست نیز استفاده می­شود، بنابراین شرکت­های بزرگی چون براون، فیلیپس، آی­پی، بیورر و … از آن در ساخت دستگاه­های خود استفاده می­کنند.

دستگاه لیزر خانگی براوناستفاده مداوم بدون نیاز به شارژ تعداد شات­ها

دستگاه لیزر خانگی بروان دارای 300 تا 400 هزار شات است، بنابراین شما پس از خرید این دستگاه می­توانید تا 22 سال، بدون شارژ شات­ها از آن استفاده کنید.

تعداد شات و طول عمر بدون نیاز به شارژ، یک مؤلفه مهم در انتخاب یک دستگاه لیزر خانگی محسوب می­شود که این مؤلفه در دستگاه لیزر براون بسیار مناسب و حتی بهتر از سایر رقبا این دستگاه است.

تعداد شات­های این دستگاه در هر دقیقه نیز توسط شرکت تولید کننده 125 شات، گزارش شده است که مقدار نسبتاً خوبی محسوب می­شود.

امکان تنظیم روی سه حالت نرمال، ملایم و بسیار ملایم

شرکت براون با در نظر گرفتن این موضوع که خریداران این دستگاه­ها غالباً افراد مبتدی هستند و تجربه استفاده از دستگاه­های لیزر خانگی را ندارند، برای دستگاه سه حالت قابل تنظیم قرار داده است. هم­چنین این تنظیمات به عملکرد بهتر دستگاه در نواحی که تغییر رنگ دارند، کمک می­کند.

حالت بسیار ملایم، برای افراد مبتدی در نظر گرفته شده است و لیزر در این حالت در کندترین حالت تشخیص رنگ و اعمال انرژی خود قرار دارد. هم­چنین استفاده از این حالت برای ناحیه بیکینی و سایر نقاط حساس توصیه می­شود.

حالت ملایم برای زمانی است که در یک ناحیه کوچک تغییر رنگ زیادی مشاهده می­شود و برای تشخیص بهتر و اعمال انرژی مناسب، بهتر است در این نواحی دستگاه روی این حالت قرار داده شود.

حالت نرمال نیز برای افرادی است که چندین بار از دستگاه استفاده کرده و نحوه کار با دستگاه را به ­خوبی یادگرفته ­اند. برای اکثر نواحی بدن که حساسیت خاصی ندارد، از این حالت استفاده می­شود.

قابل تنظیم روی 10 سطح تابش انرژی متفاوت

علاوه ­بر سنسور تشخیص رنگ پوست، امکان تنظیم دستی شدت تابشی نیز در دستگاه لیزر خانگی براون وجود دارد. این تنظیمات برای زمانی است که شما کاملاً کار با دستگاه را یاد گرفته­ اید و می­دانید که برای یک ناحیه از پوست که موهای ضخیمی دارد، شدت بیشتری مورد نیاز است.

هم­چنین استفاده از این تنظیمات برای زمانی است که پوست شما نسبت به حد نرمال نازک­تر بوده و شدتی که دستگاه به ­طور خودکار وارد می­کند باعث سوزش پوست شما می­شود.

مدت زمان کوتاه برای استفاده در تمام بدن

زمانی­که شما برای استفاده از این دستگاه در خانه صرف می­کنید بسیار کمتر از زمانی است که در کلینیک صرف می­شود. به­ عنوان مثال مدت زمان هر استفاده در ناحیه پاها 7 دقیقه است؛ بنابراین شما در کمتر از یک ساعت می­توانید تمام بدن خود را اصلاح کنید.

استفاده از دستگاه لیزر خانگی براون برای کدام نواحی بدن مناسب است؟

شما می­توانید از دستگاه لیزر براون برای دفع موهای زائد خود در تمام نواحی بدن از جمله صورت، پاها، بازوها، روی شکم، زیر بغل و بیکینی استفاده کنید.

دو سری همراه این دستگاه وجود دارد که یکی از آن­ها برای سطوح معمولی و بدون حساسیت بدن مانند دست­ها و پاها و دیگری برای سطوح حساس یا ظریف مانند بالای لب­­ و خط بیکینی است. با استفاده از این دو سری و سایر امکانات دستگاه، می­توانید اطمینان داشته باشید که موهای زائد در تمام نواحی بدن از بین خواهند رفت.

یک ویژگی مهم و قابل توجه که در این سری­ها وجود دارد، امکان تماس مستقیم با پوست است که بدون آسیب رساندن به پوست سبب بهبود عملکرد دستگاه می­شود.

مدت زمان لازم، پس از استفاده از دستگاه لیزر براون، برای از بین رفتن کامل موهای زائد

طبق گزارشات و نظرات کسانی که از دستگاه استفاده کرده ­اند، پس از 3 ماه استفاده، 94 درصد موهای زائد از بین رفته است. البته این میزان در افراد مختلف به معیارهای بسیاری وابسته است. از جمله این موارد می­توان به سبک زندگی، عادات غذایی و تغییرات هورمونی افراد اشاره کرد.

یک اپراتور همراه هوشمند، در کنار دستگاه لیزر خانگی براون

پس از خرید دستگاه شما می­توانید اپلیکیشن مخصوص دستگاه را روی تلفن همراه خود نصب کنید و از برنامه­ درمانی و سایر امکانات و راهنمایی ­هایی که در اختیار شما قرار می­دهد استفاده کنید.

غالباً توصیه می­شود طبق برنامه درمانی که توسط دستگاه به شما ارائه می­شود از دستگاه استفاده کنید تا در کم­ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسید.

دستگاه لیزر خانگی براوناقلام همراه دستگاه لیزر براون

علاوه ­بر دوسری مخصوص، یک کابل اتصال به برق و یک ژیلت مخصوص به همراه دستگاه به شما داده می­شود. توجه داشته باشید که حتماً قبل از استفاده از لیزر، موهای زائد را با استفاده از ژیلت اصلاح کنید.

چه ­کسانی نباید از دستگاه لیزر خانگی براون استفاده کنند؟

همه شرکت­های سازنده دستگاه­های لیزر توصیه می­کنند که بانوان باردار، افراد مبتلا به دیابت، کسانی که مشکلات هورمونی دارند یا قرص­های هورمونی مصرف می­کنند و کسانی که در سه هفته گذشته در ناحیه مورد نظر جراحی داشته­ اند، نباید از این دستگاه استفاده کنند.

هم­چنین در نواحی که خال­کوبی یا تاتو انجام شده است نیز استفاده از این دستگاه توصیه نمی­شود.

آیا استفاده از این دستگاه عوارض جانبی دارد؟

طی چندین سال گذشته هیچ گزارشی مبنی بر بروز عارضه پس از استفاده از دستگاه لیزر براون گزارش نشده است؛ بنابراین می­توان گفت در صورت رعایت تمام نکات ایمنی گفته‌شده، در بعضی از موارد پس از استفاده تغییر رنگ و التهاب جزئی پیش آمده است که پس از مدت کوتاهی رفع می­شود.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *