قبل از خرید دستگاه لیزر مو زائد باید به چه مواردی توجه کنیم؟

آیا شما هنوز هم به دلیل ترس از خطرات سوختگی و عوارض دستگاه های لیزر، از ژیلت یا روش دردناک اپیلاسیون استفاده می کنید؟

آیا به دنبال دستگاهی بدون درد و عوارض، همچنین از نظر زمانی به صرفه برای کلینیک خود هستید؟

بهتر است بدانید بیشتر افرادی که از خرید یا استفاده از لیزر مو ناراضی بودند، افرادی بودند که اطلاعات کافی درباره دستگاه ها نداشتند. هر یک از دستگاه های لیزر دارای کاربردهای خاصی است و در صورت انتخاب اشتباه ممکن است نتیجه دلخواه خود را نگیرید. در این مقاله قصد داریم شما را برای خرید دستگاه لیزر راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

دستگاه لیزر مو زائد چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از هرچیز ابتدا باید بدانید که کاربرد مشترک تمامی لیزرهای مو زائد چیست، اما از آنجا که ممکن است هنوز هم عده ای با لیزر آشنایی نداشته باشند، بهتر است در ابتدا به معرفی این روش فوق العاده بپردازیم. 

لیزر مو

یکی از جدیدترین روش های حذف موهای زائد است. به دلیل دردناک بودن روش اپیلاسیون و وقت گیر بودن تراشیدن مو با تیغ که هر دو این روش های سنتی دارای عوارض بسیاری از جمله عفونت و ناراحتی های پوستی هستند، عده کثیری از افراد به روش لیزر درمانی روی آوردن. با روش لیزر درمانی دیگر از درد و عوارض جدی خبری نیست؛ همچنین قطعا یک بار هم که شده به این موضوع فکر کرده اید که کاش روشی برای حذف موهای زائد پیدا شود که موها را برای همیشه از بین ببرد، لیزر مو، این کار را برای شما انجام می دهد و شما برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص خواهید شد.

کاربرد لیزر

به این صورت است که پرتو نوری متمرکز از خود منتشر می کند و نور لیزر مستقیما فولیکول مو را هدف قرار می دهد و به آن آسیب می رساند؛ بعد از گذراندن چند جلسه لیزر درمانی فولیکول مو برای همیشه از بین می رود و شما دیگر شاهد رشد مجدد موهای زائد نخواهید بود.

عوارض لیزر نسبت به عوارض تیغ، بسیار ناچیز است

جدول انواع دستگاه لیزر موهای زائد

حال که با کاربرد دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد آشنا شدید، وقت آن رسیده با انواع دستگاه های لیزر آشنا شوید. جدولی تهیه کردیم تا بتوانید راحت تر در مورد دستگاه لیزر مناسبتان تصمیم گیری کنید.

نام دستگاه لیزر مجهز به سیستم خنک کننده تایپ پوستی مناسب طول موج بکار رفته درمان فراتر از مو
الکساندرایت دارد 1-4 755 نانومتر
دایود دارد 2-5 808 نانومتر
الکس دایود دارد 1-5 755 نانومتر و 808 نانومتر
اندیاگ ندارد 2-4 1064 نانومتر +
تیتانیوم و تیتانیوم تک هندپیس دارد 1-6 755 نانومتر، 808 نانومتر و 1064 نانومتر +
پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس دارد 1-6 755 نانومتر، 808 نانومتر و 1064 نانومتر +

 

راهنمای خرید دستگاه لیزر مو زائد

دستگاه های لیزر مو زائد با برند های مختلف و فناوری های متفاوت در بازار موجود است که هر کدام از آنها دارای ویژگی و قابلیت های خاصی است؛ همچنین علاوه بر دستگاه های لیزر مو حرفه ای که در کلینیک های زیبایی وجود دارد و فقط متخصصان و افراد ماهر می توانند از آنها استفاده کنند، دستگاه های لیزر خانگی نیز در بازار موجود است که کار با آنها بسیار راحت و کاملا بی خطر است اما نسبت به دستگاه های حرفه ای قدرت و کیفیتی ندارد و نمی تواند موهای زائد را برای همیشه از بین ببرد، صرفا موها را به فاز استراحت برده و باعث کاهش تعداد رویش موها می شود. بهتر است این نکته را هم بدانید لیزر های خانگی فقط برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره و ضخیم دارند کاربرد دارد.

در این بخش قصد داریم نکاتی را که قبل از خرید دستگاه لیزر حرفه ای باید به آنها توجه کنید را برای شما شرح دهیم.

 

لیزر برای چه کسانی مناسب است؟ 

قبل از خرید یا استفاده از دستگاه لیزر مو یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که آیا دستگاه مورد نظر برای پوست و مو شما مناسب است یا خیر. برخی از دستگاه ها مانند الکساندرایت برای پوست های روشن و موهای تیره کاربرد دارد و ممکن است افرادی که دارای پوست تیره و موهای نازک هستند نتوانند نتیجه دلخواه خود را از دستگاه بگیرند؛ همچنین برخی از افرادی که دارای پوست خیلی تیره بوده اند نور لیزر توسط رنگدانه های پوست آنها جذب شده است و پوست دچار سوختگی شده است. همچنین برخی از دستگاه های لیزر مخصوص پوست های تیره هستند و برای پوست های روشن کاربردی ندارند. بنابراین افرادی که دارای پوست روشن بوده اند و از این دستگاه ها استفاده کرده اند، صرفا شاهد کاهش رشد تعداد موهای خود بوده اند و رویش آنها برای همیشه متوقف نشده است. برخی از دستگاه ها مانند دستگاه لیزر دایود الکس به دلیل فناوری پیشرفته ای که دارد برای هر 6 تایپ پوستی مناسب است و آنها را برای همیشه از بین میبرد.

برخی از دستگاه ها مانند دستگاه لیزر دایود الکس به دلیل فناوری پیشرفته ای که دارد برای هر 6 تایپ پوستی مناسب است

 

آیا دستگاه لیزر مو ها را برای همیشه از بین میبرد؟

بعضی از افراد که به کلینیک های زیبایی مراجعه کرده اند و از دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد خود استفاده کرده اند، بعد از مدتی نارضایتی خود را از این روش اعلام کردند. به گفته این افراد بعد از گذشت مدتی موها مجددا رشد کرده اند و لیزری که از آن استفاده کرده بودند موهایشان را برای همیشه از بین نبرده است. بهتر است این را بدانید برخی از دستگاه های لیزر که دارای برند معروفی نیز نیستند، از کیفیت و قدرت پایینی برخوردار هستند. این دستگاه ها نمی توانند به فولیکول مو آسیبی برسانند و صرفا موها را از فاز رشد فعال به فاز استراحت می برند؛ بنابراین بعد از گذشت مدتی شما دوباره شاهد رشد موهای زائد خود خواهید بود. بنابراین در انتخاب دستگاه به این نکته نیز توجه کنید و از لیزری استفاده کنید که مستقیما فولیکول مو را هدف قرار دهد و از بین ببرد. هنگام خرید دستگاه و یا استفاده از آن می توانید برای اطلاع از این موضوع مهم از متخصصان سوال بپرسید. پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه لیزر دایود الکس است، این دستگاه به دلیل قدرت و کیفیت خوبی که دارد موهای زائد شما را برای همیشه حذف خواهد کرد و شما شاهد پوستی صاف برای همیشه خواهید بود.

 

عوارض دستگاه های لیزر

در انتخاب دستگاه لیزر مو زائد حتما این نکته را در نظر بگیرید که دستگاه دارای فناوری پیشرفته و بروز باشد. چرا که دستگاه های قدیمی تر هر کدام دارای نقص و عوارض خاصی است. بیشتر دستگاه های لیزر امروزی که در بازار موجود هستند همگی برای بیشتر پوست ها مناسب اند و به دلیل قابلیت و سنسورهای جدیدی که دارند بدون بروز عوارض جانبی کار می کنند. دستگاه دایود الکس یکی از جدیدترین دستگاه های لیزر همراه با فناوری پیشرفته است که به دلیل قدرت و کیفیت بالا همچنین دارا بودن سیستم خنک کننده هیچ گونه عوارضی به پوست شما نمی رساند و شما بدون نگرانی از ایجاد خطر سوختگی، کبودی و یا پوسته پوسته شدن پوست، می توانید لیزر درمانی را انجام دهید. 

 

لیزر فیک و تقلبی با برند معروف

قبل از خرید و یا استفاده از دستگاه لیزر حتما از اورجینال بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید. برخی از دستگاه های معروف و پر طرفدار مانند دایود الکس، الکساندرایت، تیتانیوم و… به دلیل محبوب بودن آنها در بین افراد، ممکن است نسخه تقلبی آنها توسط سازندگان ناشناخته و سودجو وارد بازار شود و با قیمت پایین تری فروخته شود. از آنجایی که دستگاه لیزر باید با حساسیت بالا انتخاب شود، در غیر این صورت منجر به بروز عوارض ماندگاری خواهد شد؛ بنابراین در انتخاب دستگاه لیزر دقت بالایی به خرج دهید تا دستگاهی تقلبی و بی کیفیت و دارای عوارض جانبی را خریداری نکنید.

 

خدمات پس از فروش هر دستگاه به چه صورت است؟

دستگاه های لیزر مو زائد به دلیل پیچیده بودن سیستم آن، اگر دچار مشکل یا خرابی شوند، تعمیر کردن آن کار هر کسی نیست و نیاز به متخصصان ماهر دارد. زمانی که ماشین و یا موبایل شما خراب می شود، تکنسین ها و مکانیکی های فراوانی در سطح شهر هستند که می توانند به شما کمک کنند؛ اما برای تعمیر کردن دستگاه لیزر، تنها افرادی که مهارت، تجربه و ابزارهای خاص دستگاه را دارند می توانند این کار را انجام دهند. بنابراین هنگام خرید دستگاه لیزر مورد نظر از فروشنده این سوال را بپرسید که میانگین خرابی دستگاه در هر سال چقدر است.

همچنین برای خرید دستگاه لیزر نکاتی مانند چه دستگاهی در بین مردم پرطرفدارتر است، قیمت دستگاه، امکان خرید دستگاه به صورت نقد یا اقساطی، کاربردهای دیگر دستگاه لیزر مانند حذف لک های پوستی و تاتو و… را نیز مورد توجه  خود قرار دهید.

ما در شرکت طاهر تاج مادر با فروش دستگاه لیزر دایود الکس، تمام تلاش خود را می کنیم تا شما از خرید دستگاه لیزر خود، رضایت کامل را داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از دستگاه‌های لیزر می توانید با مشاورین فروش ما تماس بگیرید.

کلام پایانی

در این مقاله نکاتی را که قبل از خرید یا استفاده از دستگاه های لیزر مو زائد باید به آنها توجه داشته باشید را برای شما شرح دادیم. علاوه بر نکات ذکر شده در این مقاله، اگر نکته دیگری را بر اساس تجربه ای که در خرید دستگاه لیزر داشته اید، مد نظر دارید، خوشحال می شویم آن را با ما به اشتراک بگذارید. 

برای سفارش دستگاه دایود الکس می توانید با ما تماس بگیرید.

سپاس از همراهی شما.

شما اولین نفر باشید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *