این روزها برخی از شرکت های ناشناس و سودجو نسخه تقلبی و فیک بعضی از دستگاه های پر طرفدار لیزر مو را با کیفیتی پایین تر از نسخه اورجینال آن ساخته اند و با قیمت پایین تری وارد بازار کرده اند و افرادی که از این موضوع آگاه نبودند، دستگاه لیزر مورد نظر خود را با کیفیت پایین تری خریداری کردند، بعد از گذشت مدتی نارضایتی خود را از قدرت کم و کیفیت پایین کارکرد آن دستگاه اعلام کردند. در این مقاله قصد داریم به شما یکی از دستگاه های لیزر پرطرفدار را معرفی کنیم و شما را در تشخیص دستگاه تقلبی از مدل اورجینال آن راهنمایی کنیم.

معرفی دستگاه لیزر دایود الکس

امروزه دستگاه های لیزر مو زائد به دلیل به صرفه بودن و سریع بودن، طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر شما همچنان از روش های سنتی و پر از عوارض برای حذف موهای زائد خود استفاده می‌کنید، دیگر وقت آن رسیده است که به جدیدترین و محبوب ترین روش حذف مو زائد، یعنی لیزر درمانی روی بیاورید.

ویژگی های دایود الکس

دستگاه های لیزر زیادی در بازار موجود هستند؛ اما یکی از جدیدترین و محبوب ترین دستگاه های لیزر، لیزر دایود الکس 2021 است. این دستگاه فوق العاده دارای دو طول موج 755 و 810 نانومتر است و به راحتی برای هرگونه پوست و مویی طول موج های آن تنظیم می شود و شما بدون نگرانی از بروز عوارضی پر خطر مانند سوختگی و کبودی می توانید از این دستگاه استفاده کنید. این دستگاه دارای سیستم خنک کننده است بنابراین هنگام استفاده از دستگاه درد و سوزشی را احساس نخواهید کرد.

لیزر دایود الکس چگونه کار می کند؟

لیزر درمانی به عنوان نوعی پرتو درمانی در حرفه پزشکی دسته بندی میشود. دستگاه دایود الکس با منتشر کردن پرتو خود که به شکل نوری متمرکز است، نور توسط رنگدانه های مو جذب می شود و در آنجا تبدیل به گرما می شود و مو میسوزد، با سوختن مو ریشه مو و فولیکول مو نیز آسیب می بیند. بعد از چند جلسه مراجعه برای لیزر درمانی فولیکول موها به طور کلی از بین می روند و چرخه رویش موها برای همیشه متوقف می شود.

تشخیص دستگاه لیزر تقلبی از اورجینال بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که برخی از دستگاه های لیزر به دلیل قدرت کمی که دارند، فولیکول های مو را نمی توانند از بین ببرند و صرفا آن ها را به فاز خواب منتقل می کنند و در طول جلسات درمان ممکن است شما شاهد کاهش رویش موهای خود باشید، اما بعد از گذشت مدتی موهای شما دوباره شروع به رشد خواهند کرد؛ اما دستگاه دایود الکس مستقیما فولیکول مو را هدف قرار می دهد و به دلیل قدرت و نفوذ بالایی که دارد به راحتی آن ها را از بین می برد.

همچنین محدودیت خاصی برای لیزر کردن بخش های مختلف بدن وجود ندارد و از لیزر دایود الکس به غیر از نواحی اطراف چشم، داخل گوش و بینی، می توانید برای کل بدن استفاده کنید.

تعداد جلسات درمان با لیزر دایود الکس 2021

همه ی ما دوست داریم قبل از شروع هر کاری بدانیم که آن کار چند وقت طول می کشد و چه زمانی به اتمام می رسد؛ اما از آنجایی که تنوع تایپ های پوست و مو بسیار زیاد است، نمی توانیم به طور دقیق و قطعی تعداد جلساتی را که باید به کلینیک تخصصی زیبایی مراجعه کنید را بیان کنیم. دلیل اینکه لیزر با یک جلسه نمی تواند موها را کاملا از بین ببرد این است که شما زمانی که به کلینیک مراجعه می کنید، تنها 20 درصد از موهای شما در فاز رشد فعال قرار دارند و باقی موهای زائد همگی در فاز استراحت هستند و لیزر نمی تواند بر روی موهای زائدی که در فاز استراحت هستند تاثیر بگذارد. بنابراین شما نیاز به چند جلسه لیزر درمانی خواهید داشت. 

اما بهتر است بدانید خرید دستگاه لیزر دایود الکس بهتر است زیرا به دلیل قدرت و کیفیت بالا، سریع تر از دستگاه های دیگر عمل می کند و تعداد جلسات درمانی شما با این دستگاه کمتر از دستگاه های دیگر خواهد بود. به طور کلی افرادی که دارای پوست روشن و موهای تیره هستند خیلی سریع تر از افرادی که دارای پوست تیره و موهای نازک هستند نتیجه می گیرند.

چگونه دستگاه لیزر تقلبی را از اصل آن تشخیص دهیم؟

استفاده از روش لیزر درمانی همانقدر که سریع و به صرفه است، می‌تواند خطرناک و دردناک باشد؛ بنابراین دستگاه لیزر نیز باید با حساسیت بالایی انتخاب شود؛ چرا که در صورت انتخاب اشتباه دستگاه لیزر و یا دستگاه فیک و تقلبی، علاوه بر اینکه رویش موهای شما برای همیشه متوقف نمی شود، عوارض زیاد و جدی ای را به دنبال دارد.

مانند سوختگی پوست، کبودی، التهاب پوست و پوسته پوسته شدن؛ همچنین برخی از دستگاه های لیزر موجب عفونت پوستی نیز می شوند. بنابراین اگر به دنبال خرید دستگاه لیزر برای کلینیک خود هستید و یا به دنبال استفاده از لیزر هستید باید در انتخاب دستگاه خود دقت بالایی به خرج دهید تا از بروز عوارض جلوگیری کنید.

تشخیص لیزر تقلبی از مدل اصلی آن بسیار سخت است اما غیر ممکن نیست. برای خرید لیزر مو از شرکت های معتبر که وارد کننده دستگاه لیزر مو هستند، دستگاه را خریداری کنید. فروش دستگاه لیزر دایود توسط کمپانی معتبر و بین المللی طاهر تاج مادر نیز صورت می پذیرد و شما می توانید با خیال راحت آن را تهیه کنید.

برای تشخیص دستگاه لیزر مو زائد قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید؛ معمولا دستگاه های فیک با قیمت کمتری نسبت به مدل اصل آن، فروخته می شوند. هنگام خرید دستگاه از فروشنده بخواهید مدتی دستگاه را در اختیار شما بگذارد و کارایی دستگاه را بسنجید، اگر نسبت به اطلاعاتی که شما از دستگاه مورد نظر خود دارید با کیفیت کمتری کار کرد، آن دستگاه بدون شک تقلبی است.

روش خرید دستگاه لیزر اورجینالهمچنین هنگام استفاده از دستگاه و یا خرید دستگاه لیزر حتما این را در نظر داشته باشید که دستگاه لیزر مورد نظر شما دارای مجوز قانونی و تاییدیه وزارت بهداشت باشد؛ همینطور زمانی که شما به کلینیک مراجعه می کنید برای استفاده از دستگاه لیزر، برای اینکه متوجه شوید لیزری که در کلینیک مورد استفاده قرار میگیرد فیک است یا اصل، می توانید از سایت اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت استعلام بگیرید و وارد کننده دستگاه لیزر مو مورد نظر خود را پیدا کنید سپس می توانید متوجه شوید کلینیکی که به آن مراجعه کرده اید دستگاه را از آنجا تهیه کرده است یا خیر. 

 

به طور کلی پیشنهاد ما به شما این است اگر میخواهید از روش لیزر درمانی برای حذف موهای زائد خود استفاده کنید، بهتر است به کلینیک های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید و از رفتن به کلینیک های ناشناخته با قیمت پایین تر خودداری کنید تا از بروز هرگونه عوارض جانبی جدی پیشگیری شود. همچنین دستگاه لیزر دایود الکس 2021 یکی از بهترین و پرطرفدارترین دستگاه هاست و در صورت فیک و تقلبی نبودن آن می تواند موهای شما را برای همیشه ریشه‌ کن کند.

در این مقاله یکی از دستگاه های لیزر مو زائد را به شما معرفی کردیم و راه های تشخیص دستگاه لیزر تقلبی از مدل اصل آن را برای شما شرح دادیم. حال اگر شما تجربه استفاده یا خرید دستگاه های لیزر تقلبی را داشته اید، خوشحال می شویم که تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سپاس از همراهی شما.

 

2.9/5 - (7 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *