بیشتر دستگاه های لیزر برای پوست های روشن و موهای ضخیم کاربرد دارند و نمی توانند بر روی موهای نازک و روشن تاثیر بگذارند و آنها را از بین ببرند. اما جای ناراحتی نیست چرا که برخی از جدیدترین دستگاه های لیزر قادر به حذف موهای نازک و روشن نیز هستند. در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین دستگاه های لیزر که قادر به حذف موهای نازک است را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

لیزر مو زائد چیست؟

امروزه به دلیل مشغله های کاری و تحصیلی، افراد به دنبال راهی سریع تر و آسان تر برای حذف موهای زائد خود هستند. یکی از جدیدترین و سریع ترین روش های حذف موهای زائد، استفاده از دستگاه های لیزر است. بنابراین دیگر وقت آن رسیده است با روش های سنتی مو زدایی که به پوست آسیب های زیادی می رسانند خداحافظی کنید. نور لیزر مستقیما فولیکول مو را هدف قرار می دهد و آن را از بین می برد؛ در این صورت رشد موهای زائد برای همیشه متوقف می شود. بنابراین گرچه جلسات درمانی لیزر تا حدودی هزینه بر است اما با یک حساب سرانگشتی می توانید متوجه شوید که هزینه ای که سالانه برای روش های سنتی می پردازید بسیار بیشتر از هزینه های جلسات درمانی لیزر درمانی است.

لیزر مو دستگاه های مختلف با برند های متفاوتی دارد که هر کدام از آن دستگاه ها فناوری و کاربرد خاص خودشان را دارند. برخی از دستگاه ها مخصوص پوست های روشن و موهای تیره هستند و برخی دستگاه ها مخصوص پوست های تیره و موهای نازک هستند؛ همچنین جدیدترین دستگاه های لیزری که وارد بازار شده اند، دارای تنظیمات دستی اندازه طول موج هستند و همین قابلیت باعث شده است دستگاه لیزر برای هر نوع پوست و مویی مناسب و تاثیرگذار باشد. در ادامه مقاله به شما یکی از این دستگاه های فوق العاده را معرفی می کنیم.

 

معرفی دستگاه لیزر دایود الکس

در گذشته بسیاری از دستگاه های لیزر مو فاقد فناوری های پیشرفته بودند، به همین دلیل آسیب های زیادی به پوست می رساندن؛ از جمله کبودی، سوختگی، ایجاد زخم و… . اما امروزه رقابت زیادی بین برندهای لیزر مو است و مهندسان و متخصصان هر شرکت تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین و پیشرفته ترین و کارآمدترین دستگاه را وارد بازار کنند. بنابراین با پیشرفت فناوری دستگاه های لیزر مو زائد میزان آسیب دستگاه ها به حداقل رسیده است. یکی از جدیدترین و محبوب ترین دستگاه های لیزر مو زائد، دستگاه لیزر دایود الکس است. این دستگاه با دارا بودن 3 طول موج 755، 1064 و 808 نانومتر برای هر 6 تایپ پوست مناسب است، همچنین افرادی که موهای نازک و روشنی دارند این دستگاه به خوبی بر روی اینگونه از موها اثر می گذارد و آن ها را از بین می برد.

در جدول زیر کاربرد هر کدام از طول موج ها را شرح دادیم:

 

آیا لیزر دایود الکس درد دارد؟

تا به حال اگر به گفته های افرادی که از روش لیزر درمانی برای حذف موهای زائد خود استفاده کرده اند دقت کنید، میبینید نظرات مختلفی درباره دردناک بودن یا نبودن لیزر وجود دارد. برخی از افراد آستانه تحمل درد پایینی دارند و برخی از افراد آستانه تحمل درد بالایی دارند. برخی از دستگاه های لیزر نیز به دلیل پیشرفته نبودن، تا حدودی دردناک هستند اما دستگاه لیزر پر طرفدار دایود الکس مجهز به سیستم خنک کننده است؛ به همین دلیل هنگام درمان شما درد خفیفی را احساس خواهید کرد و همچنین وجود این سیستم خنک کننده باعث می شود دستگاه نتواند آسیبی به پوست شما برساند.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس

هریک از دستگاه های لیزر دارای قابلیت های خاصی هستند که ممکن است آن قابلیت در دستگاه های دیگر وجود نداشته باشد. لیزر دایود الکس نیز به دلیل داشتن قابلیت هایی خاص و کاربردی، دارای طرفداران زیادی است؛ از مزایای این دستگاه فوق العاده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مزیت های فوق العاده این دستگاه که باعث شده است در بین کلینیک ها محبوبیت زیادی داشته باشد، همانطور که گفتیم دارا بودن سه طول موج است؛ بنابراین برای هر 6 نوع پوست و انواع جنس و رنگ مو کاربرد دارد.
  • برخی از دستگاه های لیزر فولیکول مو را از بین نمی برند و فقط موها را در فاز استراحت قرار می دهند و بعد از مدتی مجدد موها شروع به رشد می کنند؛ اما لیزر دایود الکس مستقیما بر فولیکول مو تاثیر می گذارد و آن را از بین می برد؛ بنابراین شما برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص خواهید شد.
  • قابلیت شات زدن به صورت رولی از دیگر قابلیت های این دستگاه است که در کمتر دستگاه لیزری مشاهده می شود؛ همچنین استفاده از دو برد و توانایی کار کردن هر یک از برد ها به صورت مجزا از دیگر مواردی است که دستگاه لیزر دایود الکس را نسبت به سایر دستگاه ها متمایز کرده است.
  • پرتو نور لیزر دایود الکس غیر یونیزه است، بنابراین به قسمت های دیگر بدن آسیبی نمی زند و باعث ایجاد مشکلات و عوارض طولانی مدت مانند سرطان، نمی شود.
  • این دستگاه به دلیل قدرت و کیفیت بالایی که دارد، سرعت عمل آن نسبت به بقیه دستگاه ها بالاتر است، بنابراین تعداد جلسات درمانی که باید به کلینیک مراجعه کنید در مقایسه با دستگاه های لیزر دیگر، کمتر است.

لیزر دایود الکس به چند جلسه درمان نیاز دارد؟

یکی از سوالات پر تکرار درباره خرید دستگاه لیزر دایود الکس این است که افراد چند جلسه باید برای لیزر درمانی به کلینیک مراجعه کنند؟ از آنجایی که تنوع پوست و مو زیاد است، نمی توان به طور قطعی گفت شما به چه تعداد جلسه درمان نیاز دارید. به طور کلی افرادی که پوست روشن ما موهای تیره دارند سریعتر از افرادی که پوست های تیره و موهای روشن دارند نتیجه می گیرند. اما به طور کلی دستگاه دایود الکس در مقایسه با دستگاه های لیزر مو دیگر، سریع تر به حذف موهای زائد می پردازد.

بهتر است این نکته را هم بدانید که موهای زائد بدن دارای دو فاز استراحت و رشد فعال هستند. زمانی که شما به کلینیک مراجعه می کنید تنها 20 درصد موهای زائد در فاز رشد فعال هستند و باقی موهای زائد همگی در فاز استراحت هستند، همچنین دستگاه لیزر فقط می تواند بر روی موهایی که در فاز رشد فعال هستند تاثیر بگذارد و به حذف آنها بپردازد؛ بنابراین شما برای حذف تمامی موهای زائد خود، نیاز به چند جلسه لیزر درمانی دارید.

 

بنابراین اگر به فکر خرید دستگاه لیزر به صرفه و پرکاربرد برای کلینیک خود هستید یا نگران موهای زائد نازک و روشن خود هستید، این دستگاه گزینه بسیار خوبی است. برای فروش دستگاه لیزر دایود الکس قسطی که کاملا ایمن است و بدون خطر سوختگی موهای شما را برای همیشه از بین می برد. برای سفارش و خرید این دستگاه فوق العاده با ما تماس بگیرید.

 

در این مقاله دستگاه لیزری را به شما معرفی کردیم که برای موهای روشن و نازک مناسب و تاثیرگذار است. اگر شما هم تجربه استفاده از دستگاه لیزر مو زائد را دارید، خوشحال می شویم اگر تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سپاس از همراهی شما.

شما اولین نفر باشید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *