چقدر با دستگاه لیزر پلاتینیوم آشنایی دارید؟ آیا تجربه کار با این دستگاه را داشته اید؟ به نظر شما این لیزر قابلیت های لازم را دارد که شما آن را برای کلینیک حذف دائمی موهای بدن خود، به کار گیرید؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی دستگاه لیزر پلاتینیوم پرداخته تا شما را با این دستگاه بیشتر آشنا کنیم و به تحلیل ویژگی های آن بپردازیم. پس ما را دنبال کنید.

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟

اولین گام برای بررسی دستگاه لیزر پلاتینیوم معرفی شرکت سازنده آن است. این دستگاه دارای 3 طول موج است که ترکیب این سه طول موج در یک اپلیکاتور واحد سبب افزایش سطح جذب و نفوذ دستگاه می شود. در نتیجه تجربه یک لیزر ایمن و بدون درد را برای شما به ارمغان می آورد.

بررسی دستگاه لیزر پلاتینیومنگاهی کلی و بررسی دستگاه لیزر پلاتینیوم

دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از جدید ترین و حرفه ای ترین دستگاه لیزر سوپرانو است که قدرت و انعطاف پذیری فوق العاده آن سبب شده که از آن برای درمان التهابات پوست و حذف موهای زائد افرادی با پوست روشن و کرمی، استفاده شود.

با بررسی دستگاه لیزر پلاتینیوم به این نتیجه خواهید رسید که این دستگاه یک انتخاب عالی برای مردان و زنانی است که می خواهند یک راه حل موثر برای از بین بردن موهای زائد خود داشته باشند. این دستگاه از روش بالینی اثبات شده برای لیزر موهای زائد استفاده کرده و فرایند درمان کاملا بدون درد است. از همین رو از آن در کلینیک های سراسر جهان استفاده می شود.

بررسی دستگاه لیزر پلاتینیوم این حقیقت را برای شما روشن می کند که این لیزر برخلاف دستگاه های لیزر قدیمی که با انرژی زیاد سعی در نابودی فولیکول های مو داشتند، با گرم کردن تدریجی محل لیزر باعث آسیب به فولیکول های مو شده تا از رشد مجدد موهای زائد جلوگیری کنند. استفاده از این شیوه سبب شده که میزان آسیب رسیدن به بافت پوستی در زمان لیزر، به حداقل میزان خود برسد.

بررسی دستگاه لیزر پلاتینیوم

با بررسی دستگاه لیزر پلاتینیوم به این نتیجه رسیدیم که این دستگاه محبوبیت زیادی در بین پزشکان و اپراتور های لیزر به ویژه در سال های اخیر پیدا کرده است. اما علت این محبوبیت چیست؟ چه آیتم هایی سبب برتری این لیزر نسبت به رقیبانش شده است؟

بررسی دستگاه لیزر پلاتینیوممقرون به صرفه بودن

استفاده از لیزر درمانی برای نابودی موهای زائد بدن به عنوان مقرون به صرفه ترین شیوه شناخته می شود. چرا که دیگر نیازی به کرم های موبر، درمان موم، ریش تراش و … تا ده ها سال، نخواهید داشت. شاید بر این گمان باشید که استفاده از لیزر برای نابودی موهای زائد نیاز به پرداخت هزینه بیشتری دارد، اما اگر کمی بیشتر توجه کنید و تمام هزینه های انجام شده را محاسبه کنید، خواهید دید که در واقع هزینه کمتری را نسبت به دیگر روش ها پرداخت کرده اید.

علاوه بر این ها، با توجه به امکاناتی که پلاتینیوم دارد، قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده، کاملا منصفانه و عادلانه است. شما با انتخاب این دستگاه امکانات بیشتر را با هزینه ای معقول تر دریافت خواهید کرد.

پوشش 3 طول موج

در دستگاه لیزر پلاتینیوم از سه طول موج مختلف در یک اپلیکاتور واحد به کار گرفته شده که همزمان با درمان عمق مختلف بافت و همچنین ساختار های تشریحی درون غده های مو فعالیت می کند.

  1. طول موج nm 755 ( الکس ): طول موج الکس (الکساندرایت) با جذب انرژی بیشتر و نفوذ سطحی عمیق تر، برای نابودی موهای نازک هم چون موهای کرک صورت، ایده آل است.
  2. طول موج nm 808 ( دایود ): طول موج 810 نانومتر (دایود) به عنوان طول موج کلاسیک در دستگاه های لیزر شناخته می شود. این طول موج با قدرت و میزان تکرار نسیتا بالا به فولیکول های مو نفوذ کرده و ریشه موهای زائد را نابود می کند. با توجه به عمق نفوذ این موج در پوست، برای درمان موهای دست ها، پاها، گونه ها و ریش ها فوق العاده عمل می کند.
  3. طول موج nm 1064 ( ان دی یگ ): طول موج YAG 1064 یک راه حل متمرکز برای انواع پوست های تیره (تایپ های پوستی 4 و 5 و 6) است. این طول موج عمیق ترین نفوذ را در فولیکول های مو داشته و مو های عمیق را در مناطقی از قبیل پوست سر، چاله های بازو و ناحیه شکمی نابود می کند.

مجهز به سیستم خنک کننده

سیستم خنک کننده یا کولینگ cooling یکی از تکنوبوژی های نوین است که باعث می شود تا قرمزی التهاب و سوختگی که ممکن است در اثر سوختن ریشه مو به پوست انتقال یابد به حداقل برسد. از این سیستم چند سالی است که در دستگاه های لیزر استفاده می شود.

در لیزرهای پرقدرت هم چون دستگاه لیزر پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس، تراشه لیزری مستقیماً بر روی یک کولر حرارتی الکتریکی (TEC) نصب شده است که به شما قابلیتی می دهد تا دما را به طور دقیق کنترل کرده. همین امر باعث افزایش طول عمر لیزر نیز می شود.

بدون درد و جای زخم

دستگاه های لیزر قدیمی معمولا عوارض جانبی برای بیماران به همراه داشتند. بیشتر افراد زخم، التهاب، سوزش و … را پس از لیزر تجربه می کردند و اگر فرد مراقب نباشد، می تواند جای زخم های جدی ای را روی پوست خود ایجاد کند.

از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر پلاتینیوم  فوق العاده است چرا که هیچ زخمی بر جای نمی گذارد و هیچ عوارض جانبی دردناکی ندارد. هم چنین استفاده از سیستم TEC در این دستگاه باعث شده که شما در حین درمان، دردی را احساس نکنید و یک تجربه موفق حذف موهای زائد را برای خود به ارمغان آورید. 

بررسی دستگاه لیزر پلاتینیوماستفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم در چه مواردی مناسب نیست؟

  • شما می توانید از دستگاه لیزر پلاتینیوم برای همه تایپ های پوستی استفاده کنید اما توصیه ما به شما این است که ترجیحا برای درمان تیره پوستان دستگاه لیزر دیگری را انتخاب کنید.
  • از آن جا که لیزر ها رنگدانه ملانین موجود در فولیکول مو را هدف قرار می دهند، موهایی با رنگ سفید یا خاکستری تحت تأثیر لیزر قرار نمی گیرند.
  • افراد زیر 18 سال، خانم های باردار، بیمارانی که آنتی بیوتیک مصرف می کنند، مشتریانی که آکوتان مصرف می کنند، به هیچ عنوان نباید از دستگاه لیزر پلاتینیوم استفاده کنند.

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم

شما می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم و خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس، دایود و دریافت آخرین شرایط فروش با پشتیبانان ما تماس بگیرید. از اینکه تا اینجای مقاله ما را دنبال کردید، از شما کمال تشکر را به جا می آوریم. 

شما اولین نفر باشید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *