از بین بردن موهای زائد بدن یکی از پر دغدغه ترین مواردی است که هر انسانی با آن درگیر است. این مساله به قدری پر رنگ است که اکثر مردم آن را به چشم یک معضل می بینند و به فکر از بین بردن آن‌ها از طریق لیزر موهای زائد هستند. اگر شما به فکر خرید یک دستگاه لیزر برای کلینیک خود هستید، ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بتوانید یک دستگاه لیزر دایود اورجینال خریداری نمایید. 

 

شرکت بین المللی با سابقه طاهر تاج مادر وارد کننده مستقیم دستگاه لیزر دایود اورجینال

شرکت طاهر تاج مادر یکی از اصلی ترین شرکت‌های وارد کننده  و مونتاژ کننده دستگاه‌های لیزر می باشد که یکی از این دستگاه‌های لیزر، دستگاه لیزر دایود می باشد. همانطور که میدانید دستگاه لیزر دایود یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر است که روی تمامی 6 نوع پوست تاثیر می گذارد و می تواند موهای زائد را از بدن هر مراجعه کننده ای با هر رنگ پوستی بزداید و از بین ببرد. خرید این دستگاه لیزر می تواند به شما کمک شایانی در جهت جلب رضایت مشتریانتان بکند. 

خرید دستگاه لیزر اورجینال و نو

با توجه به اینکه دستگاه لیزر باید دارای دقت بالایی باشد تا بتواند روی موهای زائد تاثیر چشمگیری بگذارد، همچنین در هنگام خرید دستگاه لیزر برای مطب خود به این موضوع دقت کنید که اگر برای دستگاه لیزر شما مشکلی پیش بیاید، تعمیر آن ممکن است زمانبر باشد. این دو موضوع کافی است تا شما از اهمیت بالای خرید دستگاه لیزر دایود اورجینال آگاه کند. اگر فکر می کنید که خرید یک دستگاه لیزر بی کیفیت می تواند در درآمد کلینیک شما موثر باشد سخت در اشتباهید زیرا که مراجعان ناراضی شما روز به روز بیشتر می شود و از سمت دیگر برای شما دردسر آفرین است. در صورت تمایل می توانید برای خرید دستگاه لیزر دایود اورجینال به صورت اقساطی از شرکت طاهر تاج مادر اقدام نمایید.

مزایای دستگاه لیزر دایود اورجینال

دستگاه لیزر دایود اورجینال نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر مزایایی دارد که ما تصمیم داریم در این بخش آن‌ها را با هم بررسی کنیم. یکی از مزایای دستگاه لیزر دایود اورجینال این است که این دستگاه از کیفیت قطعات بالایی برخوردار است و به زودی فرسوده و خراب نمی شود البته در صورتی که شما به درستی از آن استفاده کنید. از دیگر مزایای این دستگاه میتوان به تاثیرگذاری و بازدهی خوب آن نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر اشاره کرد. 

این دستگاه لیزر با 6 نوع پوست سازگار است در نتیجه مراجعان شما با هر رنگ پوستی می توانند با رضایت کامل از کلینیک شما خارج شوند و هیچ چیز لذت بخش تر از این اتفاق نیست.

ویژگی خرید دستگاه لیزر دایود اورجینال

سیستم خنک کننده دستگاه لیزر دایود، باعث شده که هیچ مورد سوختگی برای افراد پیش نیاید و تجربه یک لیزر خوب و بدون درد را داشته باشند. 

این دستگاه لیزر روی موی‌های نازک نیز تاثیر گذار است این در حالی است که برخی از لیزر‌ها فقط روی موهای ضخیم جوابگو است. 

این دستگاه دارای طول موج استاندارد است به طوری که متخصصی اذعان دارند که دستگاه لیزر دایود طول موج طلایی دارد. 

هر روزه افراد زیادی به کلینیک شما برای لیزر موهای زائد خود مراجعه می کنند. هر چه بتوانید تعداد افراد بیشتری را در طول یک روز بپذیرید، از لحاظ اقتصادی به صرفه تر خواهد بود. از مزایایی که میتوان آن را منحصر به دستگاه لیزر دایود دانست این است که این دستگاه، سرعت شات‌های بالایی دارد در نتیجه فرایند لیزر مراجعان شما کمتر به طول می انجامد. از سمت دیگر این موضوع باعث می شود که تایم لیزر برای مراجعانتان از حوصله آنها خارج نباشد. 

این دستگاه از تکنولوژی نیمه هادی استفاده می کند و به کمک یک نور قرمز باعث از بین رفتن موهای زائد می‌شود.  طبق آماری که از مصرف کنندگان در دست داریم، این دستگاه کمترین خرابی را در بین دستگاه های لیزر دارد.

 

قیمت خرید دستگاه دایود اورجینال

 همه ما شاهد تغییرات روزانه ارز هستیم و با توجه به وارداتی بودن دستگاه لیزر دایود اورجینال قیمت این دستگاه نیز با توجه به قیمت ارز ممکن است متفاوت باشد از طرف دیگر دستگاه لیزر دایود مدل‌های مختلفی دارد که این‌ها ممکن است از نظر قیمت متفاوت باشد. شما می توانید برای مشاوره خرید و استعلام قیمت از مشاورین ما کمک بگیرید.

کارشناسان حرفه ای ما آماده هستند با ارائه بهترین مشاوره قبل از خرید دستگاه‌ها شما را یاری نمایند.

  • دفتر مرکزی – 88200440 021
  • خانم عابدینی – 09123438253
  • آقای سایله – 09127789361
  • آقای دوستی – 09127185482
  • خانم انصاری – 09127485731

 

راه‌های ارتباطی بیشتر برای مشاوره رایگان و  خرید دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود اورجینال برای لیزر کدام ناحیه از بدن مناسب است؟

اگر به عنوان خریدار این سوال ذهن شما را شغول کرده است که دستگاه لیزر دایود اورجینال برای استفاده در کنام ناحیه از بدن مناسب است باید بگویم که این دستگاه روی تمامی پوست‌ها و تمامی نقاط بدن از جمله:

  • ساق دست
  • بازو 
  • پشت دست 
  • ساق پا
  • روی پا
  • ران پا
  • بیکینی 
  • باسن 
  • پشت 
  • شکم 
  • سینه 
  • صورت 
  • گردن 
  • و..

عملکرد مناسب و بازدهی بالایی دارد. 

آیا دستگاه لیزر دایود برای آقایان مناسب است؟

آقایان هم همچون بانوان مشتاق استفاده از خدمات لیزر هستند، برخی از ان‌ها برای لیزر موهای سینه، خط ریش، خط پشت گردن، بیکینی و … به کلینیک‌های لیزر مراجعه میکنند. دستگاه لیزر دایود هم مناسب بانوان است و هم آقایان پس بدون هیچ دغدغه ای این دستگاه را تهیه کنید و مطمئن باشید که پاسخگوی نیاز مخاطبان شما با هر رنگ پوست و هر جنسیتی است. 

 

آیا دستگاه لیزر دایود برای ایرانیان مناسب است؟

با توجه به اینکه بازدهی لیزر و تاثیر آن در از بین بردن موهای زائد به رنگ پوست و ضخامت مو مرتبط است و رنگ پوست ایرانیان با اروپاییان بسیار متفاوت است، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا دستگاه دایود برای ایرانیان مناسب است و بازدهی مناسبی برای ایرانیان دارد؟ بله این دستگاه برای 6 نوع رنگ پوست مناسب است و بازدهی خوبی دارد. بدون نگرانی از هیچ موردی در این زمینه میتوانید دستگاه را تهیه کنید. دستگاه‌های لیزر دایود به پزشکان اجازه می دهند تا پارامترهای درمانی را بر اساس نوع و رنگ پوست، سطح بدن، ضخامت و جنس مو تنظیم کنند.

این محدوده ی وسیع تنظیمات طول پالس و انرژی قابلیت استفاده از این لیزر را در انواع پوستها و هر نوع ضخامت مو میسر می سازد.

شما میتوانید با خرید دستگاه لیزر دایود الکس سیل بزرگی از مراجعین را به سمت کلینیک خود روانه کنید.

 

شما اولین نفر باشید post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *