طبیعتاً اگر یک مرکز زیبایی تخصصی را اداره می‌کنید به تجهیزات باکیفیتی نیاز دارید. باوجود صدها مدل دستگاه لیزر در بازار، بی‌شک تهیه آخرین‌مدل هزینه زیادی را به همراه دارد. علاوه بر قیمت بالای خرید تجهیزات پزشکی، فناوری به‌کاررفته در دستگاه‌های لیزر به‌طور مداوم در حال به‌روزرسانی هستند و یک انتخاب اشتباه می‌تواند منجر به آموزش ضعیف کارکنان، تهیه تجهیزات منسوخ‌شده و خرید تجهیزاتی شود که هزینه ارتقا و سرویس ‌دهی بسیار بالایی را به کلینیک تحمیل می‌کنند؛ بنابراین می‌توان گفت اجاره دستگاه لیزر یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای گسترش بیزینس و اضافه کردن درمان‌های پزشکی جدید به لیست خدمات کلینیک و مطب پزشکان متخصص است.

در میان انواع گسترده‌ای از فناوری‌های موجود دستگاه لیزر دایود به‌عنوان یکی از بهترین دستگاه لیزر مو زائد 2021 شناخته‌شده و طیف گسترده‌ای از تایپ‌های پوستی را پوشش می‌‌دهد؛ اما شرایط اجاره دستگاه لیزر دایود چیست؟ در این مطلب قصد داریم به رنت دستگاه لیزر دایود بپردازیم.

طبیعتاً اگر یک مرکز زیبایی تخصصی را اداره می‌کنید به تجهیزات باکیفیتی نیاز دارید. باوجود صدها مدل دستگاه لیزر در بازار، بی‌شک تهیه آخرین‌مدل هزینه زیادی را به همراه دارد. علاوه بر قیمت بالای خرید تجهیزات پزشکی، فناوری به‌کاررفته در دستگاه‌های لیزر به‌طور مداوم در حال به‌روزرسانی هستند و یک انتخاب اشتباه می‌تواند منجر به آموزش ضعیف کارکنان، تهیه تجهیزات منسوخ‌شده و خرید تجهیزاتی شود که هزینه ارتقا و سرویس ‌دهی بسیار بالایی را به کلینیک تحمیل می‌کنند؛ بنابراین می‌توان گفت رنت دستگاه لیزر یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای گسترش بیزینس و اضافه کردن درمان‌های پزشکی جدید به لیست خدمات کلینیک و مطب پزشکان متخصص است.

اجاره دستگاه لیزر

اجاره دستگاه لیزر می‌تواند مشکلات مربوط به سرمایه اولیه را تا حد قابل‌ملاحظه‌ای برطرف کند. پیش از هر چیزی تهیه فضای مناسب برای راه‌اندازی کلینیک یک‌قدم پرهزینه و چالش‌برانگیز است، اما با رنت دستگاه لیزر و ارائه خدمات درمانی مانند رفع موهای زائد با لیزر دایود از طریق این تکنولوژی، می‌توان هزینه‌های مربوط به فضا و تجهیزات پزشکی را کاهش داده و مطب را به یک مکانی سودآور تبدیل کرد. گسترش خدمات درمانی نیز باعث ماندگاری شما در فضای رقابتی و حرفه‌ای می‌شود. علاوه بر آن در هنگام اجاره لیزر، عملاً هزینه‌های مربوط به نگهداری و فرسودگی دستگاه بر عهده شما نخواهد بود.

کلیه فعالیت‌های مربوط به تعمیرات، نگهداری و سرویس‌دهی دستگاه بر عهده آژانس اجاره‌ای بوده و به‌روزرسانی و یا جایگزینی دستگاه با جدیدترین فناوری به‌طور منظم انجام خواهد شد.

خدمات ارائه‌شده توسط شرکت اجاره دستگاه لیزر دایود عبارت است از:

  • معرفی تکنسین حرفه‌ای برای کار با دستگاه لیزر دایود
  • ارائه لوازم جانبی موردنیاز
  • برگزاری برنامه‌های آموزشی و صدور گواهی‌نامه ضمن خدمت برای کارمندان

اجاره دستگاه لیزر بدون نیاز به سرمایه‌گذاری هنگفت و ریسک منسوخ شدن دستگاه، امکان دسترسی به پیشرفته‌ترین تجهیزات را به شما می‌دهد. برای مثال دستگاه لیزر دایود به‌عنوان بهترین دستگاه لیزر پوست سبزه، طیف گسترده‌ای از تایپ‌های پوستی مراجعین ایرانی را پوشش داده و انتخاب مناسبی برای گسترش خدمات کلینیک‌های مجهز است. همچنین رنت دستگاه خطرات مربوط به نگهداری، ریسک استفاده کم یا زیاد از دستگاه را نیز از بین می‌برد.

سرمایه موردنیاز برای رنت دستگاه لیزر

اگر انتخاب شما اجاره دستگاه لیزر است طبیعتاً هزینه کمتری را نسبت به خرید دستگاه پرداخت خواهید کرد اما لازم است به‌طور مداوم به پرداخت‌های ماهیانه ادامه دهید. ازآنجاکه پرداخت‌های مربوط به رنت دستگاه لیزر نسبت به هزینه خرید آن کم است شما می‌توانید با اضافه کردن دستگاه به کلینیک و افزایش سطح کیفیت خدمات درمانی خود، خیلی سریع سود کسب کنید

اگرچه مالکیت دستگاه اصلی‌ترین مزیت خرید دستگاه لیزر است اما هزینه بالای خرید دستگاه چالش بزرگ‌تری است. در هنگام خرید دستگاه لیزر علاوه بر قیمت دستگاه لازم است هزینه‌های مربوط به تعمیرات و نگهداری را نیز در نظر بگیرید. حتی به‌روزترین و گران قیمت‌ترین دستگاه‌ها نیز به نگهداری و تعمیرات دوره‌ای نیاز دارند.

اساساً قیمت خرید و اجاره دستگاه لیزر به مدل دستگاه و تعداد شات‌های آن بستگی دارد. برای آگاهی از قیمت روز بهتر است با مرکز تماس گرفته و از کارشناسان مشاوره بگیرید.

واقعیت‌های اجاره دستگاه لیزر

اجاره دستگاه لیزر، مرکز درمانی شمارا از مسئولیت‌های مربوط به خرید دستگاه نجات می‌دهد. درواقع ممکن است علاوه بر اجاره دستگاه بتوانید از خدمات تکنسین حرفه‌ای شرکت ارائه‌دهنده لیزر اجاره‌ای نیز استفاده کنید. در این صورت علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، دیگر مجبور نیستید مراحل مربوط به صدور گواهینامه لیزر را طی کنید.

خرید دستگاه لیزر

اگرچه اجاره تجهیزات پزشکی مانند دستگاه لیزر مزایایی دارد اما هزینه اجاره حاشیه سود شمارا کاهش خواهد داد. هزینه اجاره بسیار متفاوت است و بدون در نظر گرفتن پرداخت اولیه، معمولاً درصدی از درآمد روزانه کلینیک را در برمی‌گیرد؛ بنابراین می‌توان گفت توانایی پوشش هزینه‌های مربوط به اجاره دستگاه لیزر با تعداد مراجعین کلینیک رابطه مستقیم دارد.

یکی دیگر از معایب اجاره دستگاه لیزر، این است که این دستگاه‌ها به‌طور مداوم در مراکز مختلف جابه‌جا می‌شوند. البته طول عمر دستگاه و تعداد شات‌های آن در هزینه اجاره تأثیرگذار هستند. به‌طورکلی مزایا و سوددهی رنت دستگاه لیزر از هزینه‌های اولیه تهیه دستگاه بیشتر بوده و باعث گسترش بیزینس می‌شود.

پیش از تصمیم درباره خرید و یا اجاره دستگاه لیزر دایود لازم است به پرسش اصلی کاربرد لیزر دایود چیست پاسخ داده شود. شما می‌توانید با توجه به نیاز مراجعین خود مناسب‌ترین دستگاه را تهیه کنید. برای مثال هر دو لیزر دایود و الکساندرایت لیزر بدون درد هستند اما تفاوت لیزر دایود و الکساندرایت سبب شده تا هرکدام از این دستگاه‌ها برای رفع موهای زائد در تایپ‌های پوستی مختلف استفاده شوند. به‌طورکلی در میان دستگاه‌های موجود در بازار، لیزر دایود بهترین لیزر موهای کرکی و نازک بوده و مهم‌تر از همه اینکه دایود ایمن‌ترین درمان را برای لیزر موهای پوست برنزه ارائه می‌دهد.

خرید دستگاه لیزر بسیار پرهزینه است به همین دلیل همواره رنت دستگاه لیزر و یا خرید دستگاه دست‌دوم یکی از راه‌حل‌های پیشنهادی برای کاهش هزینه‌های مراکز پزشکی است. درنهایت مدت زیادی طول نمی‌کشد که شما شاهد بازگشت سرمایه اولیه خودخواهید بود.

 رنت دستگاه لیزر بهتر است یا خرید دستگاه؟

خرید اجاره عنوان
به برند، مدل و کیفیت دستگاه بستگی دارد از طریق تماس با مرکز مشاوره رایگان دریافت کنید هزینه
به مدل دستگاه و خدمات ارائه‌شده بستگی دارد در صورت اجاره دستگاه هزینه نگهداری دریافت نمی‌شود نگهداری
حقوق وزارت کار در صورت اجاره دستگاه هزینه مربوط به حقوق تکنسین دریافت نمی‌شود تکنسین
نامحدود محدود دسترسی به دستگاه
ممکن است در برخی از مراکز محدودیت فضایی وجود داشته باشد محدودیتی وجود ندارد ملاحظات مربوط به محدودیت فضا
مرکز به یک یا دو سیستم محدود می‌شود امکان اجاره دستگاه‌های متنوع تنوع خدمات
20-30% 5 تا 10% درآمدزایی
نامحدود محدود رضایت بیمار

نتیجه‌گیری

چه تصمیم به اجاره دستگاه لیزر داشته باشید و یا بخواهید دستگاه لیزر مدنظر خود را خریداری کنید به مقداری سرمایه نیاز خواهید داشت. طبیعتاً اگر یک کلینک تخصصی را راه‌اندازی کرده باشید می‌دانید که برای موفقیت در این حرفه به دستگاه‌هایی باکیفیت بالا احتیاج است. دستگاه‌های لیزر انواع بسیار متنوعی داشته و هرکدام برای یک روش درمانی خاص کالیبره می‌شوند.

قبل از انتخاب میان اجاره دستگاه لیزر دایود و یا هر دستگاه دیگر، لازم است مشخص کنید که کلینک یا مطب شما در کدام‌یک از روش‌های درمانی با لیزر، تخصص دارد؛ بنابراین بهتر است ابتدا موارد ذکرشده را در نظر گرفته و بر اساس آنها مشخص کنید که رنت دستگاه لیزر به چه میزان باعث سوددهی مرکز شما می‌شود.

4/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *