دستگاه-لیزر-پلاتینیوم-2022
دستگاه-لیزر-پلاتینیوم-2022

دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022 یکی از به روزترین فناوری‌های موجود در عرصه تجهیزات پزشکی و بالاخص صنعت زیبایی است و با قابلیت عملکرد بر روی طیفی گسترده از انواع پوست و مو، به عنوان یکی از کارآمدترین و بهترین دستگاه های لیزر برای حذف موهای زائد با لیزر در نظر گرفته می‌شود.

استفاده همزمان از سه طول موج برتر حذف موهای زائد در این دستگاه موجب شده است که افراد با هر نوع جنس مو و تناژ پوستی بتوانند از مزایای این تکنولوژی نوآورانه بهره‌مند گردند. در اینجا به معرفی دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم و امکانات استثنایی آن پرداخته و عملکرد آن را در مقایسه با لیزرهای دیگر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022

دستگاه لیزر پلاتینیوم ۲۰۲۱ راه حل نهایی برای حل مشکل موهای زائد شماست. با استفاده از این ابزار کاربرپسند می‌توانید در هر زمانی از سال و با هر رنگ پوستی یک بار برای همیشه موهای ناخواسته خود را از بین ببرید. فرقی نمی‌کند که چه مدل پوست یا مویی داشته باشید؛ این دستگاه در از بین بردن موهای زائد برای تمامی انواع پوست و همچنین موهای ظریف یا زبر کارآمد بوده و حتی در زمانی که به تازگی آفتاب گرفته‌اید نیز می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

سرعت بالای جلسات درمانی موجب می‌شود که بتوانید از لیزر پلاتینیوم برای نواحی وسیع در بدن مانند ساق پا یا کمر استفاده نموده و بدون اتلاف وقت خود به نتایج مطلوب دست یابید.

جالب آنکه برخلاف بسیاری از روش‌های سنتی موبری، درمان لیزر نیازی به گذراندن دوران نقاهت نداشته و می‌توانید بلافاصله بعد از بازگشت از کلینیک زیبایی فعالیت‌های نرمال خود را از سر بگیرید. ورزش یا هرگونه فعالیت دیگری بعد از لیزر ممنوعیت ندارد. به علاوه از لیزر پلاتینیوم می‌توانید در از بین بردن موهایی که معمولاً دسترسی به آن‌ها دشوارتر است، مانند موهای داخل گوش، بینی و خط بیکینی نیز بهره ببرید.

لیزر پلاتینیوم 2021

به این ترتیب لیزر پلاتینیوم به شما راه حلی قطعی و دائمی را برای از بین بردن موهای زائد ارائه می‌دهد. تلفیق سه طول موج، آن هم مؤثرترین طول موج‌های لیزر موهای زائد در یک دستگاه و یک اپلیکاتور موجب شده است که اثربخشی آن چندبرابر بیشتر از سایر دستگاه‌های موجود در بازار گردد. همین موضوع ایمنی این دستگاه برای اعمال بر روی انواع پوست را نیز ارتقا بخشیده است. دستگاه لیزر پلاتینیوم پوستی نرم و درخشان و عاری از مو را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

سیستم سرمایش به کار رفته در این دستگاه میزان درد و خطر بروز سوختگی را در حین و پس از درمان به حداقل رسانده و لیزر پلاتینیوم را به یکی از بی‌عارضه‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد مبدل می‌سازد. همه این قابلیت‌ها در کنار قیمت مقرون به صرفه آن، دستگاه لیزر پلاتینیوم را در اولویت نخست بسیاری از کلینیک‌های زیبایی و علاقه‌مندان به لیزر موهای زائد قرار داده است.

دستگاه لیزر پلاتینیوم چگونه کار می‌کند؟

در دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم از فناوری گرمااندوزی بهره گرفته شده است. به عبارت دیگر این دستگاه با افزایش تدریجی حرارت در لایه‌های میانی پوست موجب آسیب دائمی به فولیکول‌های مو می‌شود.

تابش پرتوهای لیزر در این دستگاه به نحوی تنظیم شده است که لیزر پلاتینیوم بدون اینکه آسیبی به بافت‌های پیرامون برساند، اثر خود را در حذف موهای زائد اعمال می‌کند. بنابراین با استفاده از فناوری گرمااندوزی یا Heat buildup می‌توانید از نابودی مؤثر و ایمن ریشه موهای خود اطمینان حاصل کنید.

ابتکار دیگر دستگاه پلاتینیوم، فناوری In-Motion است. حرکت دائمی اپلیکاتور بر روی سطح پوست قابلیت دیگری است که اثربخشی و ایمنی هرچه بیشتر این ابزارها را تضمین می‌کند. به این ترتیب، تلفیق فناوری In-Motion و فناوری ICE در این دستگاه موجب پیشگیری از بروز سوختگی و درد در پوست گردیده و کارایی این دستگاه را دوچندان می‌سازد.

همانطور که پیش‌تر گفتیم، به کارگیری سه طول موج همزمان در این دستگاه آن را برای طیف گسترده‌ای از علاقمندان به لیزر موهای زائد بهینه ساخته است. این طول موج‌ها هر سه توسط یک هندپیس به سطح پوست اعمال می‌شوند و هریک برای از بین بردن موها در عمق‌های مختلف پوست به کار می‌روند. بنابراین تلفیق این طول موج‌ها نفوذ کافی و مؤثر در بافت پوست و از بین بردن ساختارهای آناتومیک فولیکول‌های مو را تضمین می‌نماید. این موضوع در کنار سطح پوشش وسیع در این لیزر و سیستم خنک کنندگی پیشرفته آن، لیزر سوپرانو آيس پلاتینیوم را به یکی از مدعیان اصلی در زمینه درمان ایمن و فراگیر موهای زائد مبدل ساخته است.

طول موج‌های به کار رفته در دستگاه لیزر پلاتینیوم تحت عنوان مؤثرترین طول موج‌های لیزر موهای زائد شناخته می‌شوند و نقش مهمی را در بین بردن ساختارهای آناتومیک فولیکول مو از جمله ساقه (Bulge)، ریشه یا پیاز (Bulb) و پاپیلا (Papilla)ی مو ایفا می‌کنند. در ادامه به اختصار به توضیح هر یک از این طول موج‌های دستگاه لیزر پلاتینیوم می‌پردازیم:

طول موج الکساندرایت ۷۵۵ نانومتری: مناسب برای طیفی گسترده از انواع پوست و مو

جذب بالای این طول موج توسط ملانین موجود در پوست موجب کارایی بالای آن در از بین بردن موهای نازک و رنگ شده می‌گردد. بیشترین تمرکز لیزر الکساندرایت بر قسمت ساقه (Bulge) مو معطوف است. این طول موج به طور اختصاصی برای موهای نازک و سطحی پشت لب و ابرو طراحی شده و انتخابی هوشمندانه در حذف مو در این نواحی در نظر گرفته می‌شود.

طول موج اسپید (SPEED) ۸۱۰ نانومتری: کاهش زمان درمان به نصف حالت معمول

از طول موج اسپید تحت عنوان طول موج کلاسیک حذف موهای زائد یاد می‌شود. نفوذ بالای این پرتوها به ریشه یا پیاز (Bulb) فولیکول مو موجب تسریع هرچه بیشتر فرآیند درمان موهای ناخواسته می‌گردد. قدرت جذب متوسط این طول موج توسط ملانین پوست آن را به انتخابی مناسب برای لیزر پوست‌های سبزه تبدیل می‌کند. از طول موج اسپید می‌توان به خوبی در از بین بردن موهای زائد در بازوها، پاها و موهای چانه و گونه‌ها بهره جست.

طول موج نئودیمیوم یاگ (ان دی: یاگ Nd:YAG): مؤثرترین طول موج برای پوست‌های سبزه

طول موج ۱۰۶۴ نانومتری نئودیمیوم یاگ جذب اندکی توسط رنگدانه ملانین پوست دارد و این موضوع موجب می‌شود که ان دی: یاگ به عنوان لیزر مناسب برای پوست‌های برنزه شناخته شود. طول موج یاگ با دارا بودن بیشترین عمق نفوذ در فولیکول مو، دورترین ساختارهای آناتومیک فولیکول‌ها یعنی ریشه (پیاز) و پاپیلا (Papilla) را مورد هدف قرار می‌دهد.

از لیزر یاگ می‌توان در از بین بردن موهای زائد ضخیم مانند موهای پوست سر، زیر بغل و ناحیه شرمگاهی بهره برد. در دستگاه پلاتینیوم این طول موج در کنار طول موج‌های اسپید و الکساندرایت به کار رفته و با افزایش میزان جذب آب و دمای بالاتر، کارایی آن چندبرابر گشته است.

کاربردهای لیزر پلاتینیوم

از لیزر پلاتینیوم می‌توان در درمان رفع موهای زائد در هر نوع پوستی استفاده کرد. حتی پوست‌هایی که به تازگی برنزه شده‌اند نیز می‌توانند با این لیزر تحت درمان قرار گیرند. البته باید دقت داشته باشید که پس از انجام لیزر به مدت یک هفته از مواجهه با نور آفتاب خودداری کنید.

میزان اثربخشی این لیزر با مقدار ملانین موجود در مو رابطه مستقیم دارد. علت این موضوع به ساز و کار و نحوه عملکرد لیزر پلاتینیوم بازمی‌گردد. در دستگاه‌های لیزر، رنگدانه ملانین در فولیکول مو مورد هدف قرار گرفته و بنابراین هرچه میزان این رنگدانه بیشتر باشد، لیزر بهتر عمل خواهد کرد.

به همین علت، لیزر پلاتینیوم در از بین بردن موهای به رنگ زنجبیلی یا موهای خاکستری و سفید عملکرد مناسبی نخواهد داشت. موهای بسیار ظریف و نازک (یا به اصطلاح ولوس) نیز با این لیزر به خوبی از بین برده نمی‌شوند؛ چراکه چگالی رنگدانه ملانین در آن‌ها به میزان کافی نیست و درنتیجه انتظار موبری مؤثر از لیزر در این شرایط انتظاری غیرمعقول خواهد بود.

توجه به این نکته ضروری است که افراد با سن زیر ۱۸ سال، خانم‌های باردار و افرادی که در مدت ۶ تا ۱۲ ماه اخیر مصرف قرص آکوتان (ایزوترتینوئین) داشته‌اند باید از استفاده از لیزر پلاتینیوم پرهیز کنند. مصرف آنتی بیوتیک نیز منع مصرف دیگری برای لیزر موهای زائد تلقی می‌شود.

آفتاب سوختگی‌های شدید، استفاده از برنزه مصنوعی در هفته اخیر و سابقه بروز تبخال در موضع درمان نیز موجب می‌شود که درمان لیزر موهای زائد به تعویق بیافتد. اغلب به این افراد توصیه می‌شود که تا روز قبل از ویزیت لیزر خود به مدت ۳ روز داروهای ضدویروسی مصرف کنند.

در زمینه بیماری‌های زمینه‌ای که ممکن است منجر به تداخل با لیزر موهای زائد گردند می‌توان به صرع، ویتیلیگو، دیابت نوع ۱، سابقه بروز اسکارهای کلوئیدی و لوپوس اشاره کرد. این افراد بهتر است حتماً‌ قبل از انتخاب روش رفع موهای زائد با پزشک متخصص مشورت نموده و زیر نظر پزشک این کار را انجام دهند.

در صورتی که در حال دریافت درمان‌های دارویی یا مکمل‌های گیاهی هستید نیز بهتر است قبل از اقدام به لیزر موهای زائد خود ابتدا نظر پزشک را در این خصوص جویا شوید. این ترکیبات ممکن است موجب افزایش حساسیت در پوست شما و ایجاد نتایج نامطلوب گردند.

مزایای دستگاه لیزر پلاتینیوم کدامند؟

از جمله مزایای دستگاه لیزر سوپرانو آيس پلاتینیوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از دستگاه لیزر در مقایسه با دیگر روش‌های موبری مانند به کارگیری موم، تیغ و کرم‌های موبر ارزان‌تر بوده و در درازمدت مقرون به صرفه بودن آن به شما اثبات خواهد شد.
  • استفاده همزمان از سه طول موج در یک هندپیس موجب نفوذ بهتر آن در عمق‌های مختلف پوست و اثرگذاری بیشتر بر روی فولیکول‌های مو می‌گردد.
  • با استفاده از دستگاه پلاتینیوم می‌توان پوست‌های سبزه و گندمی را به نحوی مؤثر مورد درمان قرار داد. ویژگی خاص این دستگاه این است که هیچ گونه عارضه‌ای بر روی پوست‌های تیره بر جای نمی‌گذارد و می‌توان آن را در درمان موهای زائد در تمامی انواع پوست و مو به کار برد.
  • قابلیت تنظیم دستگاه در حالات رولی یا شاتی نیز از جمله مواردی است که میزان رضایت کاربران را از آن افزایش می‌دهد.
  • عوارض جانبی دردناک در مورد دستگاه لیزر پلاتینیوم وجود ندارد. برخلاف روش‌های قدیمی، با لیزر پلاتینیوم جای زخم و یا سوختگی بر روی پوست باقی نمی‌ماند.
  • اثربخشی ۷ ساله این دستگاه‌ها با تحقیقات بالینی به اثبات رسیده است.
  • رابط کاربری ساده این دستگاه و برخورداری از صفحه نمایش منحصر به فرد، به نقاط قوت لیزر پلاتینیوم افزوده است. با استفاده از این سیستم کنترل می‌‌توان پارامترهای مربوط به عملکرد لیزر را از پیش تعیین و تنظیم نمود.
  • سرعت بالای درمان و به حداقل رساندن درد با کمک سیستم خنک کنندگی ICE تجربه‌ای خوشایند از لیزر موهای زائد را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • کیفیت و ماندگاری بالای دستگاه آن را به انتخابی مقرون به صرفه و دارای توجیه اقتصادی برای کلینیک‌های زیبایی مبدل ساخته است.
  • اپلیکاتور این دستگاه مطابق با اصول ارگونومی طراحی شده و در القای تجربه‌ای خوشایند از لیزر برای افراد نقش مهمی دارد. شما در حین درمان احساسی مانند ماساژ را بر روی پوست خود خواهید داشت.
  • تکنولوژی سر مخروطی اپلیکاتور این دستگاه قابلیت تنظیم بر روی دو طول موج ۸۱۰ نانومتری و ۱۰۶۴ نانومتری را دارا بوده و موجب می‌شود که بتوانید از آن در از بین بردن موهای نواحی دور از دسترس نیز بهره جویید. سری اپلیکاتور لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم قابل تعویض بوده و به منظور رعایت بهداشت این سری‌ها مرتباً‌ تعویض می‌گردند.
  • امکان تنظیم حالات درمانی مختلف برای آن وجود دارد. شما می‌توانید با مشورت با تکنسین کلینیک زیبایی برنامه درمانی خود را از قبل تعیین کنید.
  • امکان استفاده از لیزر پلاتینیوم در تمامی نواحی بدن وجود دارد. دقت بالای این دستگاه موجب می‌شود که بتوان از آن در رفع موهای زائد نواحی خاص مانند پشت لب، خط بیکینی، خط مو یا موهای داخل بینی و گوش بهره برد. این موها اغلب به دنبال سایر روش‌های حذف موهای زائد مورد غفلت قرار می‌گیرند. دستگاه لیزر پلاتینیوم حذف کامل و اساسی تمام موها را در این نواحی تضمین می‌کند.

معایب دستگاه لیزر پلاتینیوم

یکی از معایب دستگاه لیزر پلاتینیوم طولانی بودن مدت دوره درمان با آن است. برای اینکه با استفاده از لیزر پلاتینیوم به نتایج مطلوب خود دست یابید، دست کم باید ۱۰ جلسه درمان رفع موهای زائد را پشت سر بگذارید. این در حالی است که در خصوص لیزر کندلا (الکساندرایت) تنها ۶ جلسه کفایت می‌کند.

با توجه به بیشتر بودن تعداد جلسات، در درازمدت پلاتینیوم هزینه بالاتری را روی دست شما خواهد گذاشت. بنابراین اگر به دنبال گزینه‌ای باکیفیت و با صرفه اقتصادی بیشتر هستید، بهتر است مدل‌های لیزر الکساندرایت را نیز مد نظر قرار دهید.

گاهی اوقات ممکن است به دنبال لیزر موهای زائد با دستگاه پلاتینیوم قدری تورم و قرمزی در اطراف فولیکول‌های مو مشاهده کنید که به مرور زمان خود به خود برطرف می‌شود. به علاوه تغییرات موقتی در رنگدانه‌های پوست ممکن است در افرادی که پوست سبزه دارند مشاهده گردد. در نهایت تحریک پوست ناحیه تحت درمان ممکن است به بروز تاول یا پوسته ریزی در محل بیانجامد.

 

پلاتینیوم 2021

مقایسه دستگاه لیزر پلاتینیوم با الکساندرایت

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم ساخته شرکت آلما لیزر جزو قدرتمندترین فناوری‌های موجود در بازار در زمینه از بین بردن موهای زائد با لیزر به شمار می‌آید. این دستگاه امکان لیزر موهای زائد را برای تمامی افراد با تناژهای پوستی گوناگون و انواع مختلف مو فراهم آورده است. این طیف گسترده کاربری نتیجه به کارگیری سه طول موج مختلف لیزر دایود (۸۰۸ نانومتری)، لیزر الکساندرایت (۷۵۵ نانومتری) و امواج ۱۰۶۴ نانومتری لیزر نئودیمیوم یاگ (ان دی: یاگ Nd:YAG) در این دستگاه است.

از جمله دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد سوپرانو آیس پلاتینیوم می‌توان به سیستم خنک کنندگی اختصاصی آن به نام ICE اشاره کرد که موجب تخفیف درد و همچنین کاهش میزان بروز عوارض و خطرات ناشی از امواج لیزر مانند سوختگی و تاول می‌شود. به این ترتیب شما می‌توانید با استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم با ایمنی هرچه بالاتر نسبت به درمان رفع موهای زائد در خود همت گمارید و در مدت زمانی کوتاه به پوستی لطیف و همچون ابریشم دست پیدا کنید.

تفاوت دستگاه لیزر پلاتینیوم با الکساندرایت در چیست؟

طول موج الکساندرایت یکی از سه طول موج به کار رفته در دستگاه لیزر پلاتینیوم است. دستگاه‌هایی مانند کندلا که از فناوری الکساندرایت به طور مجزا بهره می‌برند، به طور مستقیم پرتوهایی با طول موج ۷۵۵ نانومتر را بر روی فولیکول‌های مو متمرکز ساخته و موجب از بین بردن آن‌ها می‌شوند. سرعت بالای این دستگاه‌ها و کوتاه بودن پالس‌های نورانی لیزر الکساندرایت موجب می‌شود که حرارت ایجاد شده توسط دستگاه لیزر در محدوده کنترل شده بوده و احتمال آسیب به رنگدانه‌های پوست و بافت‌های اطراف به حداقل برسد.

دستگاه الکساندرایت عمدتاً برای پوست‌های روشن‌تر که در مقیاس رنگ پوست فیترپاتریک در محدوده ۱ تا ۳ (و گاهی اوقات ۴) قرار می‌گیرند، انتخابی مناسب به شمار می‌آید. اما بر روی پوست‌های سبزه کارایی چندانی را از خود نشان نمی‌دهد. همچنین موهای قرمز یا بلوند را نمی‌توان به خوبی با این روش از بین برد.

با استفاده از دستگاه کندلا الکس می‌توانید در طی مدت زمان کوتاه‌تری (ظرف شش الی هشت جلسه) به پوست لطیف و ایده‌آل خود دست پیدا کنید. بنابراین از این جنبه می‌توان گفت که دستگاه‌های الکساندرایت مقرون به صرفه‌تر بوده و با عوارض جانبی بسیار اندک شما را به نتایج دلخواهتان می‌رسانند.

هرچه طول موج لیزر کوتاه‌تر باشد، اثربخشی آن بر روی پوست‌های روشن بیشتر خواهد بود. از سوی دیگر قطر لکه بزرگ‌تر، همانند آنچه در لیزر کندلا دیده می‌شود (قطر لکه ۱۶ میلی متری)، موجب برتری آن در از بین بردن موهای زائد نواحی وسیع بدن مانند کمر و پاها می‌شود. این در حالی است که این مزیت در لیزر پلاتینیوم وجود ندارد.

دستگاه لیزر الکساندرایت بهتر است یا پلاتینیوم؟

علی رغم آنکه لیزر الکساندرایت مزایای زیادی را در اختیار متقاضیان درمان لیزر با این دستگاه قرار می‌دهد، کاربرد آن تنها محدود به مواردی است که بیماران پوستی روشن تا متوسط دارند. در حقیقت بیشترین اثربخشی آن در کنتراست بالای میان مو و پوست (پوست روشن و موی تیره) مشهود خواهد بود. برای افراد با پوست سبزه، بهتر است از طول موج‌های دیگر لیزر مانند ان دی:یاگ یا اسپید استفاده شود. این طول موج‌ها همگی در دستگاه لیزر پلاتینیوم به کار گرفته شده‌اند.

در دستگاه پلاتینیوم از نوک یاقوت کبود به عنوان سیستم خنک کننده عمده استفاده می‌شود. این یاقوت سرد در ترکیب با فناوری آیس در مدل سوپرانو آیس پلاتینیوم، موجب خنک کردن موضع درمان و کاهش درد لیزر می‌گردد. دقت داشته باشید که در هر دستگاهی که در آن طول موج دایود به کار رفته است، استفاده از پماد موضعی بی حسی برای کاهش درد ضروری خواهد بود.

در حقیقت لیزر پلاتینیوم برای تمامی افراد با انواع رنگ مو و پوست کاربرد دارد. بیشترین میزان اثربخشی آن بر روی افرادی است که پوست و موهایی تیره دارند. این افراد می‌توانند از مزایای لیزر پلاتینیوم نهایت استفاده را ببرند و تجربه‌ای فوق العاده از لیزر موهای زائد را برای خود رقم بزنند.

بهترین راهی که از طریق آن می‌توانید مناسب‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد را برای خود انتخاب کنید، مراجعه به پزشک متخصص و مشورت در خصوص تناژ پوستی و نوع موهایتان است. به این ترتیب قادر خواهید بود با همفکری با متخصصان زیبایی، بهترین گزینه موجود را برای رنگ پوست و موی خود برگزینید. دقت داشته باشید که در اینجا یک نسخه کلی برای همه افراد صدق نمی‌کند و به عبارتی نمی‌توانید تنها به توصیه اطرافیانتان و بدون توجه به شرایط ویژه پوست و موی خود دست به انتخاب دستگاه لیزر بزنید.

مقایسه لیزر دایود و پلاتینیوم

طول موج لیزر دایود در محدوده طول موج ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر قرار دارد. لیزرهای نیمه هادی از این دست تحت عنوان طول موج کلاسیک شناخته می‌شوند. اما آنچه عمدتاً از آن تحت عنوان لیزر دایود نام برده می‌شود، طول موجی برابر با ۸۰۸ نانومتر دارد. میزان نفوذ بافتی بالاتر لیزر دایود در مقایسه با لیزر الکساندرایت، آن را برای از بین بردن موهای تیره‌تر مناسب ساخته است. به عبارتی، با لیزر دایود می‌توان فولیکول‌های عمقی‌تر را در لایه درم پوست مورد هدف قرار داد.

قدرت لیزر دایود در مقایسه با دیگر طول موج‌های از بین بردن موهای زائد پایین‌تر بوده و این امر موجب می‌شود که دستگاه‌های دایود یا کلاسیک اغلب قیمت پایین‌تری داشته باشند. طول موج کوتاه به کار رفته در این دستگاه‌ها قدرت نفوذ بالایی داشته و قادر است در عمیق پیاز (Bulb) مو نفوذ یابد. از طول موج‌های بلند به منظور تضمین ایمنی بالاتر و عدم آسیب به پوست استفاده می‌شود.

نکته‌ای که در اینجا وجود دارد، بحث هزینه اثربخشی آن است. اگرچه نفوذ بالاتر طول موج بلند لیزر دایود آن را به گزینه‌ای مناسب برای موهای تیره مبدل ساخته است، اما از سوی دیگر همین ویژگی موجب دردناک بودن این روش در مقایسه با سایر طول موج‌ها گردیده و همچنین خطر سوختگی را در پوست افزایش می‌دهد.

دستگاه‌های لیزر پلاتینیوم آیس با بهره گیری از طول موج دایود در کنار دو طول موج دیگر، طیفی وسیع از انواع پوست را پوشش داده و فناوری آیس به کار رفته در آن‌ها مانع از اثرات سوء اشعه دایود بر روی بافت پوست می‌گردد.

از جمله مزایای لیزر دایود می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • اگرچه درصد ایمنی و میزان درد این روش در مقایسه با دیگر روش‌ها حرف چندانی برای گفتن ندارد، اما یک نکته مسلم است و آن هم این است که لیزر دایود همانند دیگر روش‌های لیزر نیازی به گذراندن دوره نقاهت نداشته و پس از اتمام جلسات لیزر می‌توانید به سرعت اعمال روزمره خود مانند رفتن به باشگاه و… را از سر بگیرید.
  • سرعت عمل این دستگاه در نوع خود بالا بوده و این موضوع برای افرادی که می‌خواهند سطح وسیعی از بدن خود را لیزر کنند یک مزیت محسوب می‌گردد.
  • اگرچه لیزر دایود به دلیل نفوذ بیشتر در پوست خطر سوختگی را در لایه‌ درم بالا می‌برد؛ اما به دلیل آنکه هدف امواج لیزر در دستگاه‌های دایود لایه‌های عمقی پوست است، لایه اپی درم که سطحی‌ترین بخش پوست و در مجاورت هواست، اغلب از اثرات آن مصون می‌ماند.
  • از لیزر دایود می‌توان در رفع موهای زائد بخش‌های مختلف بدن بهره جست.

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم

اگر به دنبال خرید جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد برای کلینیک زیبایی خود هستید، لازم است برخی نکات را مد نظر قرار دهید. به دلیل محبوبیت بالای دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم، پای متقلبان نیز به حیطه خرید و فروش آن باز شده است و اکنون در بسیاری از موارد مشاهده می‌شود که دستگاه‌های تقلبی به جای دستگاه اصل ساخته شرکت آلما لیزر به فروش می‌رسند.

برای اینکه خود را از فریب و حیله این متقلبان مصون دارید، بایستی حتماً به نمایندگی‌های رسمی فروش دستگاه‌های لیزر سوپرانو مراجعه نموده و پس از اطمینان از اعتبار شرکت‌های واردکننده اقدام به خرید دستگاه لیزر نمایید. دستگاه‌های سوپرانو را حتماً با گارانتی معتبر خریداری کنید. به این ترتیب علاوه بر اینکه خیالتان از بابت کیفیت دستگاه آسوده خواهد بود، در صورت بروز هرگونه مشکل یا خرابی نیز می‌توانید با ارائه کارت گارانتی از خدمات پس از فروش و تعمیرات و تعویض قطعات بهره‌مند شوید.

میزان بالای تقاضا برای تجهیزات پزشکی در عرصه زیبایی موجب شده است که دستگاه‌های لیزر موهای زائد مانند دستگاه لیزر پلاتینیوم محبوبیت بالایی را در میان گردانندگان کلینیک‌های زیبایی و نیز مراجعان این مراکز کسب نمایند و در سطح وسیع به فروش برسند. گاهی اوقات کلینیک‌ها اقدام به خریداری دستگاه‌های دست دوم نموده و به این ترتیب هزینه‌های خود را کاهش می‌دهند.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در انتخاب و خرید دستگاه لیزر به آن توجه کنید، اصالت دستگاه است. فرقی نمی‌کند که دستگاه نو یا کارکرده باشد؛ آنچه بیش از این موضوع اهمیت دارد، برخورداری دستگاه از تأییدیه‌های بهداشتی و فروش آن توسط شرکت‌های واردکننده معتبر در عرصه تجارت تجهیزات پزشکی و زیبایی است. با خرید محتاطانه و ارزیابی اصالت دستگاه‌های‌ خریداری شده، شما می‌توانید به راحتی خود را از صرف هزینه‌های غیرضروری و زیان مالی محفوظ دارید.

قیمت دستگاه پلاتینیوم

یکی از فاکتورهای کلیدی در خریداری هر محصولی، قیمت آن است. مانند هر کالای دیگری، کارآیی دستگاه لیزر نیز به طور عمده در تعیین قیمت آن اثرگذار بوده و هرچه دستگاه از عملکرد بهتر و محبوبیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. آنچه برای کلینیک‌های زیبایی و مراجعان بسیار اهمیت دارد کیفیت دستگاه لیزر است و دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم نیز در این زمینه شایستگی خود را به اثبات رسانیده است.

نوسانات قیمت ارز ممکن است موجب تغییر لحظه‌ای قیمت دستگاه‌های لیزر شود؛ بنابراین هنگام خریداری این دستگاه‌ها باید به طور دائم با کارشناسان فروش تعامل داشته باشید و قیمت دستگاه را از سوی منابع موثق استعلام نمایید.

جمع بندی

رهایی از شر موهای ناخواسته بدن در تقویت روحیه و اعتماد به نفس بسیاری از افراد نقش مهمی را ایفا می‌کند. این موضوع خصوصاً در مواردی که موها در نواحی در معرض دید قرار داشته و یا به طور غیرطبیعی پرپشت باشند مطرح می‌گردد. موهای صورت و گردن از جمله مواردی هستند که بسیاری از خانم‌ها و آقایان با آن دست به گریبان بوده و می‌کوشند به روش‌های مختلف، تا حد امکان این موهای زائد را از بین ببرند. با این حال این روش‌ها اغلب موقتی بوده و پس از مدتی موها مجدداً رشد خود را از سر خواهند گرفت.

با روی کار آمدن دستگاه‌های لیزر، عصر جدیدی در صنعت زیبایی و رفع موهای زائد آغاز گردید. تا به امروز بسیاری از افراد به این روش‌های دائمی برای از بین بردن موهای ناخواسته روی آورده و روز به روز نیز بر تعداد طرفداران دستگاه‌های لیزر افزوده می‌شود.

اگر شما نیز می‌خواهید یک بار برای همیشه خیال خودتان را از بابت موهای ناخواسته‌تان راحت کنید و با اعتماد به نفس و آرامش بیشتری در انظار عمومی ظاهر شوید، روش‌های پیشرفته لیزر موهای زائد این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

انتخاب جدیدترین و به روزترین دستگاه‌ها و یافتن کلینیک‌های زیبایی معتبر و برخوردار از کادر مجرب، شرط اول قدم گذاشتن در این مسیر است. در اینجا به شما دستگاه لیزر پلاتینیوم را معرفی می‌کنیم. دستگاهی جدید و پیشرفته که به تازگی به بازار عرضه شده و با امکانات باورنکردنی، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به روش‌های لیزر را به خود جلب کرده است.

دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم انقلابی را در صنعت زیبایی و از بین بردن موهای زائد پدید آورده است. این دستگاه با به کارگیری جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا در لیزر موهای زائد طرفداران زیادی را در میان صاحبین کلینیک‌های زیبایی و مشتریان آن‌ها کسب نموده است. فروش دستگاه‌های لیزر پلاتینیوم توسط شرکت‌های واردکننده معتبر با گارانتی رسمی و به صورت نقد یا اقساط صورت می‌گیرد.

همواره به یاد داشته باشید که با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 2021 شما یک سرمایه‌گذاری سودمند انجام می‌دهید که در درازمدت موجب سودآوری و درآمدزایی قابل توجهی برای شما خواهد شد. بنابراین حتماً ارزش آن را دارد که به قابلیت‌های منحصر به فرد این دستگاه‌ها که در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارق العاده است نیم نگاهی داشته باشید و کلینیک زیبایی پیشرفته خود را به دستگاه لیزر پلاتینیوم مجهز سازید.

 

لینک های مرتبط :

معرفی دستگاه لیزر الکس ایود

معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *