خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2023
خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2023

شاید برای بسیاری که از وجود موهای زائد روی بدن خود رضایت ندارند، استفاده و خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 Soprano Titanium کاری دور از دسترس، سخت و پرهزینه باشد اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است. سال‌هاست که از بین بردن موهای زائد بدن مورد توجه انسان‌ها قرار گرفته و روش‌های متعددی برای انجام این کار وجود دارد اما پیشرفت علم و تکنولوژی گزینه استفاده از لیزر را تبدیل به بهترین روش ممکن کرده است. روشی که بسیاری از ضعف‌های رویکردهای سنتی در آن حذف شده و البته با بهره‌گیری از ماندگاری طولانی می‌تواند دردسرهای باقی نگه داشتن وضعیت بهبود یافته را تا حد زیادی کاهش دهد.

دانلود کاتالوگ دستگاه لیزر تیتانیوم
دانلود کاتالوگ دستگاه لیزر تیتانیوم

در این روزها بسیاری از کلینیک‌های موجود در شهرهای ایران با استفاده از دستگاه‌های مختلف لیزر، مخاطب‌های خود را از شر موهای زائد راحت می‌کنند؛ اما در این میان شاید انتخاب و خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 Soprano Titanium، به عنوان بهترین دستگاه لیزر مو زائد، یکی از بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه‌های موجود باشد. دستگاهی که جدای از توانایی‌های همیشگی لیزرهای این چنینی، مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید و کاربردی را در اختیار استفاده‌کنندگان قرار می‌دهد و می‌تواند بسیاری از نیازهای آنها را برطرف کند.

دستگاه لیزر Soprano Titanium یکی از جدیدترین نمونه‌های وارد شده به بازار زیبایی دنیاست و مدت کوتاهی از معرفی آن در برخی کلینیک‌های زیبایی بریتانیا می‌گذرد. مسئله‌ای که به خوبی مخاطب را متوجه می‌کند که با چه دستگاهی سر و کار دارد و چه انتظاراتی می‌تواند از آن داشته باشد.

دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 دستگاهی برای از بین بردن موهای زائد است که با فناوری کولینگ قوی سبب بازتعریف درمان موی زائد با بهر‌ه‌گیری از تکنولوژی لیزر شده است. دستگاه لیزر تیتانیوم با شلیک هم‌زمان امواج مختلف لیزر می‌تواند به‌طور مؤثر تارهای مو را هدف قرار دهد. علاوه بر این تیتانیوم دارای فناوری خنک‌کننده ICE PLUS است که از گرم شدن بیش‌ازحد و خطر سوختگی پوست در هنگام درمان، جلوگیری می‌کند.

قابلیت‌ها پیشرفته و جدید دستگاه سبب شده تا درمان برای بیماران مختلف با هر نوع رنگ و تناژ پوستی ایمن، راحت و مؤثر باشد. برای مثال درمان با لیزر تیتانیوم حتی برای پوست‌های برنزه نیز قابل انجام بوده و خطر سوختگی و آسیب به پوست وجود ندارد. در ادامه مطلب به مشخصات فنی، قابلیت‌های دستگاه، مزایا و عوارض آن و نحوه خرید دستگاه سوپرانو تیتانیوم اشاره می‌شود.

مشخصات فنی و خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم یک دستگاه لیزر کارآمد است که با قابلیت‌های پیشرفته درمانی سریع، ایمن و مؤثر را برای انواع تایپ‌های پوستی ارائه می‌دهد. در ادامه به قابلیت‌های دستگاه آشنا می‌شویم:

 

Superior SHR

از بین بردن موهای زائد با فناوری لیزر سبب می‌شود تا هم‌زمان که پالس‌های کوتاه لیزر با سرعت‌بالا تابانده می‌شود، پوست نیز به‌تدریج گرم شود. فناوری وسیع In-Motion به اپراتور این امکان را می‌دهد تا به‌دفعات از محل تحت درمان عبور کند و به‌طور مؤثر فولیکول‌های مو را هدف قرار دهد تا از رشد مجدد تارهای مو جلوگیری شود.

تکنولوژی Ice Plus Cooling

این تکنولوژی سبب می‌شود تا سطح پوست بدون وقفه و در تمام مراحل درمان خنک شده و درمانی راحت و بدون درد برای بیمار فراهم می‌کند. این فناوری باوجود حفظ گرمای درون‌پوست و محل هدف‌گیری فولیکول، با کنترل دمای سطح پوست باعث ایجاد احساس خنکی شده و از خطر آسیب و سوختگی پوست جلوگیری می‌کند.

اتصال دوتایی

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم دارای یک اتصال دوگانه است، این قابلیت امکان استفاده هم‌زمان از دو اپلیکاتور را به اپراتور می‌دهد. درواقع این ویژگی به اپراتور کمک می‌کند تا در طی یک درمان خاص، بین برنامه‌ها و تنظیمات مختلف جابه‌جاشده و درمانی سریع‌، ایمن و کارآمدتر ارائه دهد.

اپلیکاتور 3-IN-1

در دستگاه لیزر تیتانیوم از تکنولوژی دایود خوشه‌ای Trio استفاده‌شده است. این قابلیت اپلیکاتور با داشتن قطر تابش 2 سانتی‌متر مربعی، امکان ارائه هم‌زمان سه طول‌موج مختلف لیزر را فراهم کرده است. این طول‌موج‌های مختلف به عمق‌های مختلف بافت پوست نفوذ کرده و ریشه مو را هدف قرار می‌دهند.

  1. Alex 755 نانومتری برای انواع موی زائد با رنگ‌های مختلف
  2. Speed 810 نانومتری برای ارائه درمانی سریع
  3. YAG 1064 نانومتری برای درمان پوست‌های تیره‌تر

اپلیکاتور 4Quattro

لیزر تیتانیوم دارای اپلیکاتور 4Quattro است، قطر تابش این اپلیکاتور نسبتاً بزرگ و حدود 4 سانتی‌متر است. این ویژگی برای هر کلینیک تخصصی سرمایه‌ای ارزشمند است. این قابلیت؛ دستگاه تیتانیوم را قادر می‌سازد تا در یک‌لحظه روی منطقه‌ای به مساحت 600 سانتی‌متر مربع اثر گذاشته و درمانی سریع‌ ارائه دهد. با استفاده از اپلیکاتور 4Quattro، روند کار تا 40% سریع‌تر پیش می‌رود. با ادغام سه طول‌موج و افزایش قطر تابش، زمان درمان را کاهش داده و روند درمان آسان‌تر کنید.

سری‌های مختلف اپلیکاتورها دستگاه لیزر تیتانیوم

برای افزایش ایمنی و بهداشت درمان، دستگاه تیتانیوم سری‌های مختلفی را برای درمان قسمت‌های صورت، بدن و ناحیه بیکینی ارائه می‌دهد.

سری مخصوص صورت به‌گونه‌ای است که می‌تواند مناطق دشواری مانند گوش‌ها و سوراخ بینی را به‌راحتی هدف قرار دهد. همچنین دستگاه لیزر تیتانیوم برای افزایش بهداشت درمان نواحی حساسی مانند بیکینی، سری‌های جداگانه و یک‌بارمصرف دارد.

تکنولوژی‌های موجود دستگاه لیزر تیتانیوم

تکنولوژی‌های به‌کاررفته در دستگاه لیزر تیتانیوم سبب شده تا این دستگاه درمانی ایمن و مؤثر ارائه دهد. در ادامه با فناوری‌های موجود در تیتانیوم آشنا می‌شویم:

لیزر دایود الکس 755 نانومتری و قدرت متنوع

قدرت قوی امواج همراه با سیستم خنک‌کننده مداوم، پوشش ناحیه درمان و راحتی روند درمان، درمان را برای طیف گسترده‌ای از انواع پوست و مو امکان‌پذیر کرده است.

جلسات درمانی بیشتر در مدت‌زمان کم

این دستگاه با بهره‌گیری از اپلیکاتوری با قطر تابش بزرگ باعث می‌شود تا جلسه درمانی هر بیمار در مدت‌زمان کمتری انجام‌شده و مراجعین بیشتری را در طول روز ویزیت کنید.

بهره‌گیری از امواج لیزر دایود و ان‌دی:یاگ

دستگاه لیزر تیتانیوم با استفاده از لیزر دایود مبتنی بر امواج 1064 نانومتری Nd:YAG، امکان جذب امواج توسط ملانین فولیکول‌های مو را فراهم کرده و برای بیمارانی با رنگ پوست برنزه و تیره مناسب است.

 

برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم  و دریافت قیمت با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید

کارشناسان حرفه ای ما آماده هستند با ارائه بهترین مشاوره قبل از خرید دستگاه ها شما را یاری نمایند

حرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2021
حرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

کاربرد دستگاه لیزر تیتانیوم 2023

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم با روش سریع و راحت در درمان حذف موهای زائد تغییرات مؤثری ایجاد کرده است. مراجعین می‌توانند بدون احساس درد، از پوستی صاف و بدون مو بهره‌مند شوند. این دستگاه با قابلیت‌های ابتکاری و جدید خود به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که درمانی راحت را ارائه دهد. این روش به‌اندازه‌ای ایمن است که می‌تواند مناطق حساس مانند صورت و بیکینی را تحت درمان قرار دهد. در ادامه کاربردهای مختلف دستگاه لیزر تیتانیوم و نحوه عملکرد آن آورده شده است:

رفع موهای زائد صورت با دستگاه لیزر تیتانیوم

معمولاً موهای صورت به‌صورت تارهای ظریف و نازک دیده می‌شود، اما در برخی از مواقع ممکن است افرادی با موهای زائد ضخیم برای حذف موهای صورت مراجعه کنند. برای افزایش اثربخشی درمان برای این افراد معمولاً تنظیمات متفاوت دستگاه نیاز است. با استفاده از تنظیمات مخصوص دستگاه سوپرانو تیتانیوم می‌توان فقط در یک جلسه درمانی از رشد مجدد موهای صورت جلوگیری کرد. همان‌طور که اشاره شد ازآنجایی‌که این دستگاه به سه طول‌موج مختلف مجهز است، از بین بردن موهای زائد نازک و کرکی در انواع تایپ‌های پوستی راحت، ایمن و سریع امکان‌پذیر است.

رفع موهای زائد بدن

دستگاه لیزر تیتانیوم برای تمام قسمت‌های بدن قابل‌استفاده است. تکنولوژی Quattro 3D با پوشش دهی سطح وسیعی از پوست سرعت درمان را افزایش می‌دهد. درمان با فناوری In-Motion sweeping Motion حذف کامل موهای زائد را تضمین می‌کند. ازآنجایی‌که این روش فولیکول‌های مو را به‌صورت مؤثر و دقیق هدف قرار می‌دهد برای رفع موهای زائد پوست‌های برنزه نیز مؤثر است.

از بین بردن موهای زائد خط بیکینی

همان‌طور که اشاره شد با استفاده از سری‌های مخصوصی که فقط برای ناحیه بیکینی استفاده می‌شود می‌توانید درمانی کاملاً بهداشتی به مراجعین ارائه دهید. بنابراین می‌توانید به مراجعین خود این اطمینان را بدهید که همه درمان‌های ارائه‌شده با دستگاه لیزر تیتانیوم کاملاً ایمن بوده و از انتقال آلودگی جلوگیری می‌شود. علاوه بر بهداشت، سیستم خنک‌کننده دستگاه درد ناحیه بیکینی را به‌اندازه کاملاً مؤثر کاهش می‌دهد.

رفع موهای زائد زیر بغل

سایر روش‌های درمانی موهای زائد در نواحی مانند زیر بغل بسیار دردناک هستند؛ اما با دستگاه لیزر تیتانیوم بدون درد و ناراحتی با سرعت‌بالا می‌توان موهای زائد را برای همیشه از بین برد. با استفاده از فناوری ICE Plus می‌توانید بدون وقفه موهای زائد ناحیه زیر بغل مراجعین را درمان کنید.

روش حذف موهای زائد توسط دستگاه لیزر تیتانیوم Soprano Titanium 2023

روش حذف موهای زائد توسط دستگاه لیزر تیتانیوم Soprano Titanium با بسیاری از لیزرهای مشابه متفاوت است و رویکردی جدید را دنبال می‌کند. این دستگاه با استفاده از یک تکنولوژی سه بعدی انحصاری سه نوع طول موج متفاوت لیزر را در یک نقطه جمع کرده و با هدف قرار دادن پوست عملا لایه‌های عمیق آن و ساختار کالبدی را تحت تاثیر قرار داده و ریشه موهای زائد را از به بهترین شکل ممکن از بین می‌برد.

اولین طول موجی که در دستگاه لیزر Soprano Titanium مورد استفاده قرار می‌گیرید با نام Alexandrite 755 نانومتری شناخته می‌شود. این طول موج به شکل خاص موهایی با رنگ روشن که شاید حتی به شکل عادی دیده نشوند را هدف قرار داده و حتی موهای قرار گرفته در زیر پوست را نیز از بین می‌برد. طول موج دوم این دستگاه به شکل 810 نانومتری و با نام Speed شناخته می‌شود. این طول موج به شکل خاص برای پوست‌های تیره کاربرد دارد و ریشه‌های عمیق مو را هدف قرار می‌دهد. طول موج اشاره شده برای دستگاه لیزر به شکل مدیریت شده‌ای به پوست نفوذ کرده و به شکل خاص تاثیر به‌سزایی روی ناحیه بازو، پا، گونه و چانه دارد. در نهایت اما به طول موج سوم می‌رسیم که YAG 1064 نام دارد.

این طول موج به نسبت به دو نمونه قبلی ورود پرنفوذتری به سطح پوست دارد و درمانی ایده‌آل برای موهای گرفتار شده زیر پوست است. بخش‌هایی از پوست که شاید به شکل عادی در دید قرار نگیرند معمولا گرفتار چنین نوع موهایی (گرفتار در زیر پوست) می‌شوند و طول موج اشاره شده بیشترین کارایی خود را در مقابله با این دسته به نمایش می‌گذارد. بسیاری از استفاده‌کنندگان اعتقاد دارند که از این سه طول موج در کنار یکدیگر بهترین کارایی را در مبارزه با موهای زائد از خود به نمایش می‌گذارند. در نظر گرفتن چنین تنوع کارایی برای مقابله با انواع مختلف موهای زائد با قرارگیری در کنار یک درمان مناسب سطح پوست و البته راحتی کار، دستگاه لیزر Soprano Titanium را تبدیل به یکی از به‌صرفه‌ترین و راحت‌ترین گزینه‌های موجود کرده.

روش استفاده دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 Soprano Titanium

روش استفاده از این دستگاه برای مقابله با موهای زائد ساده و سرراست است. تنها کافیست فرد مورد نظر روی تخت درمان دراز کشیده و چشم‌های خود را طبق استانداردهای موجود بپوشاند. در ادامه لایه نازکی از ژل سرد و محافظت کننده (شبیه به نمونه مورد استفاده در الترا ساند) در بخش مورد نظر برای استفاده از دستگاه لیزر Soprano Titanium قرار می‌گیرد تا حرکت روی پوست به راحتی انجام شود.

مرحله بعدی به درمان‌گر اختصاص پیدا می‌کند که باید با حرکتی رفت و برگشتی چیزی شبیه به حرکت قلمو روی بوم را برای 6 تا 12 بار روی نقطه مورد نظر انجام دهد. این دستگاه، لیزر را در هر ثانیه برای 10 بار و در زمانی بسیاری کوتاه منتشر می‌کند و ریشه‌های موهای زائد را آهسته و آرام گرم می‌کند.

فرد داوطلب در این لحظه احساس گرمای اندکی را روی پوست خود تجربه می‌کند اما در مقابل ژل قرار گرفته از افزایش نگرانی برای آسیب رسیدن به پوست جلوگیری خواهد کرد. بسته به محل استفاده از دستگاه لیزر Soprano Titanium، ممکن است پوست بعضا به رنگ قرمز متمایل شود. با این حال موضوع اشاره شده ارتباط مستقیمی با شرایط پوستی استفاده کننده و البته منطقه‌ای از پوست که مورد درمان قرار می‌گیرد، دارد. استفاده از این دستگاه برای هر جلسه زمانی در حدود 10 دقیقه را به خود اختصاص می‌دهد. گرمای احساس شده توسط مخاطب چیزی شبیه به ماساژ با سنگ داغ است و ممکن است در مواردی اندک و البته نقاط حساس پوست با درد اندکی همراه شود.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم
قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم

سوالات متداول درباره دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 Soprano Titanium

با وجود توضیحات ارائه شده باز هم می‌تواند برای کسانی که به دنبال استفاده از دستگاه لیزر Soprano Titanium هستند، سوالاتی مطرح شود که در ادامه سعی می‌کنیم به تمامی آنها پاسخ دهیم.

  • اصلی‌ترین سوال در این قسمت شاید به تفاوت دستگاه اشاره شده با دیگر نمونه‌های موجود در بازار اختصاص یابد. به جز استفاده از سه طول موج لیزر که به خوبی روی تمامی انواع موهای زائو و نحوای مختلف پوست تاثیرگذار است، هندپیس قرار گرفته برای دستگاه لیزر Soprano Titanium یکی از بزرگ‌ترین‌ها در میان تمامی دستگاه‌های لیزر تجاری موجود در بازار است. این هند‌پیش تاثیر مستقیمی روی نحوه اجرای درمان دارد و می‌تواند زمان آن را تا 40 درصد نسبت به دیگر نمونه‌های موجود کاهش دهد. درمان مورد نظر با توجه به سیستم انقلابی ICE Plus عملا بدون درد محسوب می‌شود و در زمان تابش لیزر به خوبی پوست را خنک و بدون هیچ دردی باقی نگه می‌دارد.
  • نکته دیگر به کاربرد این دستگاه روی انواع مختلف پوست با رنگ‌های متفاوت ارتباط دارد و به خصوص برای پوست‌های برنزه شده توصیه می‌شود. از دید میزان تاثیرگزاری گفته شده که این دستگاه چیزی بین 50 تا 80 درصد موفقیت اجرا دارد و طی مراحل درمانی می‌تواند بسیاری از موهای زائد را به شکل کامل از بین ببرد. باید این نکته را در نظر بگیرید که هیچ دستگاه لیزری توانایی از بین بردن کامل ریشه‌های مو را ندارد اما این مورد به شکل خاص تمرکز خود را روی این بخش قرار داده است.
  • از دید تعداد جلسات درمانی باید به این نکته اشاره کرد که برای دریافت نتیجه‌ای مناسب نیاز است که فرد مورد نظر چیزی بین 6 تا 8 جلسه را توسط دستگاه لیزر پشت سر گذاشته و البته درمان‌های محافظت‌کننده بعدی را نیز به درستی دنبال کند. موهای زائد روی صورت به واسطه ریشه‌های قدرتمند ممکن است نیاز به تعداد بیشتری جلسه درمان داشته باشند اما نهایتا بازه زمانی کلی می‌تواند چیزی بین 4 تا 6 هفته برای این بخش خاص پوست افزایش یابد. در ادامه و بعد از گذشت 2 تا 3 هفته بالاخره مراحل ریختن و حذف شدن موهای زائد شروع می‌شود و در زمان پایان جلسات درمانی به شکل کلی دیگر اثری از آنها باقی نمی‌ماند.

 

 

برای دریافت قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم با کارشناسان ما تماس بگبربد

عوارض دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

مطالعات انجام‌شده و تحقیقات کلینیکی ثابت کرده است که دستگاه لیزر تیتانیوم ایمن‌ترین روش برای درمان موهای زائد برای انواع پوست است. این دستگاه حتی برای درمان پوست‌های تیره که گرمای لیزر را به خود جذب کرده و ممکن است باعث سوختگی سطح پوست شوند نیز مناسب است؛ بنابراین درصورتی‌که درمان توسط یک فرد متخصص و آموزش‌دیده انجام شود عوارض جانبی فقط در حد سطحی و جزئی بروز خواهد کرد. این عوارض عموماً شامل قرمزی، احساس کوفتگی، التهاب ناحیه تحت درمان بوده و مشکل خاصی برای بیمار ایجاد نمی‌شود.

مدت‌زمان اثرگذاری و تعداد جلسات دستگاه لیزر تیتانیوم

تعداد جلسات درمان با توجه به وضعیت بالینی (رنگ پوست و مو) مراجعه‌کننده متفاوت است. دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم با بهره‌گیری از آخرین متد درمانی سطح اثرگذاری درمان را به حد قابل‌ملاحظه‌ای افزایش داده است. به‌طورکلی رفع موهای زائد پوست سبزه و برنزه با حساسیت بیشتری انجام‌شده و بنابراین مدت‌زمان درمان نیز طولانی‌تر می‌شود؛ اما معمولاً درمان طی 8 جلسه کامل خواهد شد.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم 2023

ازآنجایی‌که این دستگاه توسط شرکت‌های معتبر به داخل کشور وارد می‌شوند قیمت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم تابع قیمت دلار است. به همین دلیل با تماس با مرکز و استفاده از مشاوره رایگان توسط کارشناسان می‌توانید از آخرین قیمت دستگاه آگاه شوید. عواملی دیگری که بر قیمت دستگاه تأثیرگذار هستند عبارت‌اند از:

  • مدل دستگاه
  • کیفیت کارایی و قابلیت‌های دستگاه

فروش و خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم می‌توانید درمانی ایمن، سریع و کارآمد را برای مراجعین خود مهیا کنید. امواج لیزر این دستگاه از طریق هندپیس‌های مختلف به داخل پوست نفوذ کرده و موهای زائد را به‌صورت مؤثر و دائمی از بین می‌برد. تکنولوژی‌های پیشرفته و منحصربه‌فرد نام‌برده شده، دستگاه تیتانیوم را از سایر دستگاه‌های مشابه متمایز کرده است. مزیت‌های خرید دستگاه تیتانیوم  نسبت به اجاره دستگاه لیزر مو زائد عبارت‌اند از:

  • ارائه گارانتی یک‌ساله
  • مجهز به 30 عدد لیزر بار
  • ارائه خدمات پس از فروش به مدت 10 سال
  • درمان مؤثر موهای زائد در قسمت‌های مختلف بدن و صورت
  • درمان ضایعات عروقی و رنگ‌دانه‌ای پوست
  • مجهز به سیستم منحصربه‌فرد پرتو لیزر
  • امکان کلاژن سازی پوست

همچنین مراکز معتبر فروش دستگاه لیزر تیتانیوم دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • دارای گواهینامه بین‌المللی GMT
  • تأییدیه دانشگاه علوم پزشکی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت صنعت، معدن و تجارتپ

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم به صورت قسطی از طاهر تاج لیزر

اگر شما به دنبال یک دستگاه لیزر حرفه ای با قابلیت های بسیاری هستید، دستگاه لیزر تیتانیوم از محصولات پرطرفدار است که برای بسیاری از مصارف پزشکی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را دارید و می خواهید آن را به صورت قسطی خریداری کنید، می توانید به شرکت طاهر تاج لیزر مراجعه کنید که یکی از بهترین تامین کنندگان دستگاه های لیزری در ایران است.

طاهر تاج لیزر با بیش از چهل سال سابقه فعالیت در زمینه فروش و تامین دستگاه های لیزری در ایران، از جمله معتبرترین شرکت های این حوزه در کشور می باشد. شرکت طاهر تاج لیزر انواع مختلف دستگاه های لیزری با کیفیت بالا و قیمت مناسب را ارائه می دهد. برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از طاهر تاج لیزر، شما می توانید با واحد فروش شرکت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را برای خرید دستگاه به صورت قسطی دریافت کنید. شرکت طاهر تاج لیزر از برترین بانک های کشور جهت ارائه خدمات اقساطی استفاده می کند و شما می توانید با شرایط و قوانین خرید اقساطی طاهر تاج لیزر آشنا شوید.

دستگاه لیزر تیتانیوم امروزه به عنوان یکی از بهترین و موثرترین روش‌های حذف موهای زائد و لک‌های پوستی شناخته شده است. با توجه به تکنولوژی پیشرفته و کیفیت بالای دستگاه لیزر تیتانیوم، خرید آن برای کسانی که به دنبال یک روش حذف موهای زائد از پوست با کیفیت هستند، بسیار مناسب است. شرکت طاهر تاج لیزر به عنوان یکی از بهترین تأمین کنندگان دستگاه‌های لیزر در ایران، دستگاه لیزر تیتانیوم را با شرایط خریدی مناسبی ارائه می‌دهد.

یکی از شیوه‌هایی که شرکت طاهر تاج لیزر به خریداران ارائه می‌دهد، خرید دستگاه لیزر تیتانیوم به صورت قسطی است. این شیوه خرید برای افرادی که قادر به پرداخت نقدی مبلغ کل دستگاه نیستند، بسیار مناسب است. با استفاده از این شیوه، مشتریان می‌توانند هزینه دستگاه را به چندین مرحله پرداخت کنند و در نهایت دستگاه را به دست آورند. دستگاه لیزر تیتانیوم شرکت طاهر تاج لیزر با قیمتی مناسب و با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌ کند. برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم به صورت قسطی از شرکت طاهر تاج لیزر، ابتدا باید با مشاوران فروش شرکت تماس بگیرید و از شرایط و مدت زمان قسطی پرداخت استعلام بگیرید. سپس مبلغ قسطی برای هر ماه توسط خریدار پرداخت می‌شود و در نهایت پس از پرداخت کل مبلغ دستگاه، آن به دست خریدار می‌رسد.

شرایط خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

فروش به صورت نقد و اقساط( ۶، ۹ و ۱۲ ماهه)

دارای یک سال گارانتی معتبر

ده سال خدمات پس از فروش

دارای توان خروجی قدرتمند ۱۲۰۰ وات، ۱۶۰۰ و ۲۰۰۰ وات

ارسال و نصب رایگان به سراسر کشور

آموزش رایگان کار با دستگاه
ارائه مدرک اپراتوری
ارائه اپلیکاتور سر هندپیس همراه با دستگاه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *